כמה פעמים הגעתם לאחד הפארקים בפתח תקוה והתאכזבתם לגלות שהוא הומה אדם? אם תאושר הצעתו של חבר המועצה, רועי פן, שתידון בישיבת מועצת העירייה הקרובה, תוכלו לצפות בפארק בשידור ישיר כבר מהבית, ולהחליט אם להגיע אליו או לבחור יעד אחר.
2 צפייה בגלריה
מצלמות, מצלמה
מצלמות, מצלמה
הכל מצולם
(אילוסטרציה: shutterstock)
בהצעתו מסביר פן שמדובר בפרויקט בעל עלות נמוכה ויתרונות רבים. כזו שתאפשר לציבור לעקוב אחר המתרחש בפארקים ובשאר האזורים "התיירותיים" של העיר, כמו הפארק הגדול ע"ש יצחק אוחיון, פארק יד לבנים ועוד.
קראו גם:
המערכת תמצב את העיר באותה שורה עם ערי תיירות אחרות כמו תל אביב וראשון לציון בארץ (שבהן אפשר לבחון במצלמות גם את מצב הגלים), וערים אחרות ברחבי העולם. בנוסף ניתן יהיה לשדרג עם המצלמות גם את אתר העירייה, שייהנה מסרטוני וידאו בזמן אמת ולא רק תמונות סטילס.
גם חובבי הכדורגל ייהנו מהפרויקט במידה וייצא לדרך כשהוא יהווה גרסה מיוחדת, עממית ומקומית למערכת ה-VAR אשר נמצאת בשימוש במגרשי ספורט מקצועני. המיזם יאפשר גם לספורטאים הלא מקצוענים אפשרות לפתור ויכוחים במגרש על ידי צפייה בשידור חוזר של מהלכים שנויים במחלוקות, או לחילופין להתגאות במהלכים וירטואוזים.
יש לציין כי כבר היום העיר פתח תקוה מרושתת במספר מצלמות לצורכי אכיפה אך משיקולי אבטחת מידע והגנת הפרטיות יש צורך להפריד את המצלמות המתוכננות מאלו הקיימות ברשת נפרדת.
2 צפייה בגלריה
רועי פן
רועי פן
רועי פן
(צילום: פרטי)
חבר המועצה רועי פן: "פתיחת גישה למצלמות בשטחים ציבוריים נבחרים היא פרויקט זול ופשוט שייתן לתושבים ולעיר יתרונות רבים. לציבור יתאפשר לבדוק עומסים באתרים שונים ברחבי העיר כמו פארקים, מגרשי ספורט וחניונים, והדבר יחזק את המיתוג של העיר כמו ערי תיירות אחרות בארץ ובעולם"
לעדכונים נוספים - חדשות פתח תקוה