מכת גניבות הרכבים בפתח תקוה והאזור: רכב נגנב אמש (רביעי) ברחוב הרב משורר בהדר גנים, דקות ספורות לפני שתכנן להגיע אליו בן המשפחה. תלונה במשטרה הוגשה בעניין אך הרכב טרם אותר.
כאמור, בתקופה האחרונה תושבים מדווחים על מכת פריצות לרכבים בפתח תקוה ומדי יום פועלת המשטרה בנושא ביתר שאת. אמש, בשעת ערב מוקדמת יחסית, 20:50 לערך, הגיעה חוליית גנבים לבניין ברחוב הרב משורר בהדר גנים והספיקו לברוח עם רכב טויוטה תוך דקות ספורות, זמן קצר לפני שאחד מבעלי המשפחה תכנן לקחת אותו.
"בשעה 21:00 בני ביקש את המפתח לרכב שלי שאני נוסע איתו לעבודה בדרך כלל, ושאלתי אותו 'למה את שלי? תיקח את של הבית'. הייתי מרוכז בשיעור בזום שבו לקחתי חלק ולא חשבתי על מה שיכול להיות שקרה", מספר בעל הרכב. "בבוקר שאלתי אותו איפה הוא חנה כדי להבין אם לא חסמנו אחד את השני ואז הוא אמר לי שהרכב בכלל לא היה בחניה ולכן רצה את שלי".
קראו גם:
איך פעלת באותו רגע? מה עבר בראש?
"שאלתי את כל בני המשפחה כי אולי מישהו אחר לקח אותו אבל כולם אמרו שלא. ירדתי למטה , הוא כמובן לא היה בחניה ואז ביקשתי לצפות בסרטונים ממצלמות האבטחה וראיתי את הגנבים בפעולה".
1 צפייה בגלריה
גניבת טויוטה הדר גנים פתח תקוה
גניבת טויוטה הדר גנים פתח תקוה
גניבת טויוטה הדר גנים פתח תקוה
(צילום: מתוך מצלמת האבטחה של הבניין)
יש תחושה של חוסר ביטחון?
"יש מכה של גניבות באזור וזה קורה כמעט בכל יום. הם באים בשעות שעוד יש תנועה חזקה. לא מבין מאיפה החוצפה שלהם. זה ממש לא נעים. השיעור שבו השתתפתי אמש היה בנושא אמונה אז כנראה שהכל ממעלה".
הגשת תלונה במשטרה?
"כמובן. הגיעו בילוש והעברתי את כל החומר שהיה ברשותי. עדיין לא קיבלתי עדכון כלשהו".
פעיל הציבור ותושב השכונה ,ירון קדושים אומר כי: "מדובר לא רק בגניבת רכוש, אלא בסכנת חיים של ממש למי שיתקל בגנבים. המשטרה עושה ככל שביכולתה, אבל העיניים של התושבים בשטח הן הכי חשובות. הן מזהות אנשים 'חריגים בנוף' ומסייעים למשטרה. לכן הקמנו את משמר השכונה במסגרת המשטרה והמשמר האזרחי, כדי לתת מענה מקומי חשוב תוך פניה למוקד 100 של המשטרה".