אבל כבד בשכונת מחנה יהודה: יגאל רצאבי, אחד מהדמויות המוכרות בשכונה וצלע משמעותית במשפחת הכדורגלנים המפורסמת הלך לעולמו, כשבוע לאחר מות אשתו. רק לפני קרוב לשבועיים חגג יגאל ז"ל יום הולדת 80.
2 צפייה בגלריה
יגאל רצאבי
יגאל רצאבי
יגאל רצאבי
(צילום: באדיבות הפועל מחנה יהודה)
יגאל, אחיהם של זכריה ז"ל ואבשלום שכיכבו במדי הפועל פתח תקוה והפועל מחנה יהודה, שיחק אף הוא בשני המועדונים כשלאחר תקופה במחלקת הנוער של הפועל פתח תקוה עבר לקבוצת הבוגרים של הפועל מחנה יהודה. באותה תקופה, בשנות השישים של המאה הקודמת, זכתה הקבוצה לכינוי 'ברזיל הקטנה' לאור סגנון המשחק המרהיב שהציגה על כר הדשא כשיגאל הופך כבר באותם ימים לסמל. גם לאחר פרישתו ממשחק, נשאר במועדון והדריך ילדים ונוער במשך שנים רבות.
לפני קרוב לשבועיים חגג יגאל יום הולדת 80. בהפועל מחנה יהודה לא שכחו לעשות לו כבוד ובירכו אותו בדף הרשמי של הקבוצה ברשת החברתית. מספר ימים לאחר מכן התחלה השמחה בעצב גדול עם פטירתה של נעמי ז"ל, אשתו של יגאל. היום בשעות הבוקר ספגה המשפחה מהלומה נוספת עם פטירתו של יגאל כתוצאה מדום לב לאחר שככל הנראה התקשה לשאת את אבדת אשתו.
2 צפייה בגלריה
יגאל רצאבי במהלך משחק כדורגל
יגאל רצאבי במהלך משחק כדורגל
יגאל רצאבי במהלך משחק כדורגל
(צילום: באדיבות הפועל מחנה יהודה)
"התחושות היום הן של כאב, צער ואפילו צער כפול כי רק לפני שבוע יגאל קבר את אשתו", אומר בכאב חבר הנהלת הפועל מחנה יהודה, ירון גרייה. יגאל היה אחד הסמלים הגדולים של המועדון יחד עם אחיו. הוא היה דמות, סמל והיווה דוגמא אישית. איש משכמו ומעלה, אדם מאוד רגיש, שקט, מכוון , ומורה בתחום הכדורגל. בתיאום עם המשפחה אנחנו מתכוונים לכבד את זכרו ולערוך דקת דומייה עם פתיחת המשחקים של קבוצות המועדון".
קראו גם:
ניסים קלדרון, הידוע כהיסטוריון הפועל פתח תקוה אך גם ככזה שמכיר היטב גם את הקבוצה הצנועה יותר בעיר, אמר "יגאל היה אחת הדמויות הגדולות במחנה יהודה וגם בתקופתו בהפועל פתח תקוה שיחק לצד שמות גדולים כמו יוסי רוזנצויג ז"ל שהפך עם הזמן למנהלה המיתולוגי. יגאל היה מסור לחבריו בצורה בלתי רגילה, תמיד התעניין ודאג לאנשים חלשים. המוטו שלו היה 'קודם כל תהיה בן אדם'. עד ימיו האחרונים היינו נפגשים ומדברים באירועים שונים".