"נשבר לי. אני רוצה להתגרש מהבעל הסוטה שלי. כל היום הוא מול סרטי פורנו ברשת. בהתחלה עוד שיתפתי איתו פעולה וצפינו ביחד. אפילו ניסינו לחקות את השחקנים, אבל הוא הפך את זה לאובססיה. בכל רגע פנוי שיש לו הוא מול המסך וצופה בפורנו", כך סיפרה לאחרונה תושבת האזור שמעוניינת להתגרש מבעלה לעורכת הדין זהר רון, אליה הגיעה.
2 צפייה בגלריה
הבעל התמכר לפורנו
הבעל התמכר לפורנו
הבעל התמכר לפורנו
(צילום המחשה: Shutterstock)
האישה סיפרה כי בעלה התמכר לפורנו והחיים במחיצתו הפכו עבורה לגיהנום. "הפורנו הפך למהות חייו", היא הוסיפה. "כששאלתי אותו מדוע הוא כל הזמן צופה בסרטים האלה, הוא השיב: 'משעמם לי ואין לי משהו יותר טוב לעשות. אני נהנה לצפות. למעשה, זו ההנאה היחידה שלי בחיים. יש אנשים שיש להם תחביב לקרוא ספרים ויש אנשים שאוהבים לצפות בסרטים, כמוני. זה סוג הסרטים שמושך אותי. יש מגוון אינסופי, נגיש, זמין ובחינם.
לטענתו, "את צריכה לשמוח שמצאתי תחביב שלא עולה כסף, שאני לא צריך לצאת מהבית עבורו ולהיעלם לך. את כל הזמן יודעת איפה אני נמצא ומה אני עושה'".
לדברי האישה, תחביבו החדש של בעלה גרם לו אפילו לאבד את החשק לקיים עמה יחסי מין. "כשרציתי לבלות איתו, הוא אמר הוא אמר שאין לו חשק כי את כל האנרגיה שלו הוא מוציא על הסרטים הללו. הוא אומר שזה הכיף שלו בחיים. התניתי את המשך הנישואין בכך שהוא יילך לטיפול וגמילה מההתמכרות החולנית הזו. הוא הלך פעם אחת וחזר לסורו.
"המטפל אמר לו שבמשך שבוע עליו להרחיק את עצמו מכל סוגי המסכים מהשעה 17:00 אחר הצהריים ועד למחרת בבוקר. בהתחלה בעלי הצליח למלא את המשימה, אבל באחד הלילות כשהתעוררתי כדי ללכת לשירותים, גיליתי להפתעתי כי הוא לא לצידי במיטה. ראיתי שהוא יושב בשירותים וצופה בפורנו. הבנתי שהוא חסר תקנה ולא באמת רוצה להשתנות ולחדול ממעשיו".
2 צפייה בגלריה
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
עו"ד זהר רון
(צילום: יח"צ)
בשלב זה הבינה האישה כי אינה מעוניינת לחלוק את חייה עם בעל המכור לסרטי פורנו. "התחלתי להרגיש שאני בזוגיות עם עצמי", היא סיכמה. "הוא אפילו לא מתבייש בהתנהגות שלו וצופה לידי, ממש לא סופר אותי, לא מכבד. הבנתי שאין מנוס מגירושין ושאני לא רוצה להעביר את חיי לצד מישהו כזה".
עו"ד רון, ייעצת לה להתגרש?
"כמגשרת אני מבינה את האישה. התמכרויות מחייבות טיפול, במיוחד אם הן מחבלות בקשר. הבעל זנח את הטיפול והעדיף את ההתמכרות על פני ניהול חיי נישואין נורמליים ותקינים. כל אחד ראוי לחיי זוגיות תקינים, ובמקרה הנוכחי טוב עשתה האישה שהחליטה כי מגיע לה חיים טובים ושלווים יותר".