הצעה קרירה ומרעננת באמצע אוגוסט הלוהט בפתח תקוה: סגן ראש העירייה, צדוק בן משה, העלה יוזמה שתידון בישיבת מועצת העירייה שתתקיים בסוף החודש - להקים בעיר היכל החלקה על הקרח.
1 צפייה בגלריה
החלקה על הקרח
החלקה על הקרח
החלקה על הקרח
(צילום אילוסטצריה: pixabay)
במידה והצעתו של בן משה תעבור תצטרף פתח תקוה לרשימת הערים שבהן פועלים כבר פועלים אולמות החלקה על הקרח, דוגמת חולון, מטולה ואילת.
"העיר פתח תקוה הופכת להיות עיר המטרו הגדולה בארץ, בתוספת של רכבות ושדרוג מערך התחבורה הציבורית. בפתח תקוה יעברו מדי יום יותר ויותר תושבים בין אם למקום העבודה בעיר ובין אם כנסיעה לעיר שכנה", ציין סגן ראש העירייה בהצעתו.
בן משה מוסיף ומסביר שעל מנת לחזק את התיירות בפתח תקוה יש להשקיע באטרקציות שימשכו אליה מבקרים מבחוץ, וישמשו כמובן גם את תושבי העיר.
"ביחד עם פיתוח מרכזי התעשייה ובניית מלונות, ניתן ורצוי לשווק את פתח תקוה גם בנושא התיירות", הוא אומר ומסביר: "אחת האטרקציות שמושכות קהל רב זה אולם החלקה על קרח. פעילות ספורטיבית, חוגי ספורט של הוקי קרח, החלקה זוגית והחלקת יחיד, ימי ספורט של בתי ספר ועוד".
את בקשתו הוא מסכם בחלום, שאולי עוד יתגשם: "יש לציין כי מדובר בספורט אולימפי וניתן יהיה לקיים תחרויות במקום ומי יודע? אולי מפתח תקוה יצאו האלופים הבאים באולימפיאדה".