בבית החולים שיבא ממשיכים להיאבק על חייו של איציק סעידיאן, שהצית את עצמו במשרדי אגף השיקום.
סעידיאן מאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש.
1 צפייה בגלריה
איציק סעידיאן
איציק סעידיאן
איציק סעידיאן
(צילום: מתוך אתר ynet)
מהמרכז הרפואי שיבא נמסר הבוקר כי הוא מורדם ומונשם ומאושפז בטיפול נמרץ ביחידה הלאומית לטיפול בכוויות. פרופ' יוסי חייק, מנהל היחידה, אמר הבוקר כי סעידיאן "סובל מכוויות עמוקות ונרחבות בכל גופו ומצבו ממשיך להיות אנוש. אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת להציל את חייו".
"אגף השיקום הוא מקום אטום לגמרי", טען עידו גל רזון, מקים עמותת "לוחמים לחיים" שהיה בקשר הדוק עם סעידיאן. "מקום שאתה מרגיש שאתה נלחם בו מול פקידי ממשלה ולא מול אנשי שיקום. הם לא אנשי רפואה בכלל, הם לא אנשי רגש, הם לא יודעים על מה אנחנו מדברים. אני הקמתי את עמותת 'לוחמים לחיים' בשביל אנשים כאלה כי המדינה לא עושה את מה שהיא אמורה לעשות".
קראו גם:
הלילה הגיעו לבית החולים מפקדיו של סעידיאן מחטיבת גולני בעת מבצע "צוק איתן", אל"מ ארז אלקבץ, סא"ל אוהד מויאל, ורס"ן ניקולאי אשורוב, על מנת לתמוך וללוות אותו ואת משפחתו. הרמטכ"ל שוחח הבוקר עם אלוף-משנה ארז אלקבץ ועם לאה, אחותו הגדולה של איציק ששיתפה אותו בפרטי המקרה הטרגי.
"אני שולח בשמי ובשם צה"ל כולו איחולי החלמה מהירה ומלאה לאיציק סעידיאן, לוחם לשעבר בחטיבת גולני שמאושפז ומצבו קשה", אמר הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי. "בין לוחמינו ואנשי המילואים שלנו נמצאים אלו שאת פציעותיהם לא ניתן לראות והם סוחבים בנפשם את צלקות הקרב משך שנים רבות. צה"ל ועם ישראל חבים חוב גדול לאלו אשר מסכנים את חייהם ואת נפשם למען הגנת המדינה ועלינו לעשות הכל על מנת להילחם למענם".