השיטור העירוני תגבר את מבצעי האכיפה כנגד המשתמשים בנפצים בהמשך להוראת ראש העיר רמי גרינברג על תגבור האכיפה כנגד השימוש בנפצים, השיטור העירוני וסיירות הביטחון החלו בחודשים האחרונים בפעילות אינטנסיבית כנגד התופעה.
1 צפייה בגלריה
חזיז נפץ שנתפס באם המושבות פתח תקוה
חזיז נפץ שנתפס באם המושבות פתח תקוה
חזיז נפץ שנתפס באם המושבות פתח תקוה
(צילום: דוברות עיריית פתח תקוה)
בתוך כך, התקבל דיווח על צעקות ורעש ליד ספריית מבצע יפתח. הצוות הייעודי שסייר באזור הוקפץ למקום בתוך דק' ספורות. עם הגעת הצוות, הנערים שהבחינו בהם נסו מהמקום והשאירו אחריהם זו אופניים חשמליים כאשר בסמוך אליהם נמצא חזיז לפני שימוש.
הצוות המתין ליד האופניים בידיעה שמישהו יחזור לקחת אותם. אחרי מס' דקות אכן הגיע נער כבן 16, תושב מרכז העיר, לאסוף את האופניים. בתוך כך נוצר קשר עם האב שהגיע למקום האירוע והוסבר כי האופניים נמצאו במקום כשהם לא קשורות ולידם חזיז. האב קיבל בהבנה את טענות הצוות ונרשם דו"ח משטרתי ע"ס 500 ש"ח.
קראו גם:
ראש העירייה, רמי גרינברג: "אני מודה לצוותי השיטור העירוני על עוד מבצע מוצלח. כפי שניתן לראות אנחנו אוכפים ביתר שאת היכן שצריך. השימוש בנפצים הוא תופעה הרסנית ואני קורא להורי בני הנוער לשוחח על חומרת הנושא עם ילדיהם. הרשות ומשטרת פ"ת ינקטו באפס סובלנו כנגד המשווקים והמשתמשים בנפצים".