תקף את האדם הלא נכון: נהג שנסע בפראות עצר באמצע הכביש באחת הכניסות לראש העין, יצא מהרכב והחל לקלל ולאיים על נהג אחר ואף חיבל ברכבו. אלא שהתוקף לא ידע כי אותו אדם הוא עורך דין לענייני תעבורה, צביקה זאבי פרקש, תושב ראש העין ובעל משרד בפתח תקוה.
(צילום וידאו: באדיבות עו"ד צביקה זאבי פרקש)
על פי תיעוד האירוע מרכבו של עו"ד פרקש ("הרכב שלי מרושת בכל המצלמות") נראה אותו נהג נוסע במהירות ומהבהב ליתר הנהגים כדי שיפנו עבורו את הכביש.
באותו שלב עבר עו"ד פרקש לנתיב בו התקדם הנהג. בתגובה הנהג התוקף ביצע עקיפה מימין עצר את רכבו באמצע הכביש ויצא לכיוונו של עו"ד פרקש בתנועות ידיים מאיימות תוך שהוא מקלל נמרצות "יא בן ז... יא קוקסינל, יא בן שר..., סע ימז...". מיד לאחר מכן עו"ד פרקש ביצע עקיפה ועזב את המקום, לא לפני שאותו נהג עקף פעם נוספת תוך כדי נהיגה פראית.
עו"ד פרקש טוען כי אותו אדם ניסה גם למשוך בכוח רב את מראת הצד שברכבו עד שנגרם נזק למנגנון שמפעיל אותו, כאשר בנוסף תלש מראת עזר.
1 צפייה בגלריה
אירוע התקיפה
אירוע התקיפה
אירוע התקיפה
(צילום: באדיבות עו"ד צביקה זאבי פרקש)
"בסרטון שצולם במצלמה האחורית ברכב רואים אותו מגיע במהירות שיא ולא הגיונית בכביש עירוני", משחזר עו"ד פרקש. "באותו זמן ראיתי רכב שנמצא במרחק ממני והתחלתי להשתלב לאותו נתיב. פתאום הוא הגיע במהירות גבוה, עקף מימין ושם התחיל הבלגן. הגישה שלו הייתה 'מי אני שלא אתן לו לנסוע איך שהוא רוצה בכביש'".
מה עבר לך בראש כשהוא יצא אליך?
"היה חשש מתקיפה אלימה ממש. אשתי הייתה איתי ברכב והיא בדיוק התעוררה משינה כי הייתה לנו נסיעה ארוכה, וכבר היינו בסיטואציות כי אנחנו מטפלים בתיקים כאלו. ראיתי זיק בעיניים שלו שנפתחו וגדלו תוך שהוא רץ אלינו. אם הייתה לו סכין אולי זה היה מתפתח אחרת".
קראו גם:
כיצד פעלת לאחר מכן? הגשת תלונה במשטרה?
"הפסיביות החברתית שלנו גורמת להתגברות התופעות השליליות בחברה. הכי קל היה לי לשתוק, להגיד לו 'לך הביתה' ולעזוב את הסיפור, אבל אסור לנו להיות פסיביים, לכן הגשתי תלונה מסודרת. מה יקרה עם זה? אני לא יודע, אבל צריך לרסן אותו ולגלות אפס סובלנות לאלימות ובריונות בכביש".
מהמשטרה נמסר: מדובר בתלונה שהוגשה בתאריך 17.03. התיק נמצא בחקירה.