מחר (חמישי) כרמל מעודה, הגננת המתעללת מראש העין, עתידה להיכנס עד השעה 10:00 בשערי נווה תרצה ולהתחיל לרצות 9.5 שנות מאסר.
2 צפייה בגלריה
כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט
כרמל מעודה בבית המשפט
(צילום: מתן דויטש)
לפני החג הוגשה בקשה לבית המשפט העליון, לערער על גזר הדין תוך בקשה למתן ארכה לחודשיים. אולם הורי הילדים מתעקשים: "לא ניתן למעודה עיכוב ביצוע ודחייה על כניסתה לכלא".
יוסי חברה, אבא של לין ומנכ"ל "צדק לילדים- מטה המאבק נגד התעללות בגיל הרך": "לפני שנתיים וחמישה חודשים, כל עם ישראל ראה את מה שהילדים שלנו עברו בגן של כרמל מעודה ועשרות אלפים יצאו בעקבות הסרטונים לרחובות לדרוש צדק. לצערי, שנתיים פלוס אחרי והמציאות המעוותת של התעללות בגנים קיימת בכל מקום בארץ. הבת הגיבורה שלי נלחמת יום יום על השפיות שלה, לחזור לשגרה, לבטוח באנשים. המשפחות שהילדים שלהם עברו טרור בגן של כרמל מעודה מתמודדות מאותו היום שהתפוצצה הפרשה עם השלכות המעשים שלה, ילדים עם התפרצויות זעם, עם קשיים חברתיים, קשיי שפה, אכילה, חלקם בחינוך מיוחד.
"אולם מחר, אנחנו נלווה את כרמל מעודה למקום שבו היא צריכה להיות, אחרי שנתיים של עינוי דין, הצדק ייעשה והיא תחל לרצות את עונשה בין כותלי כלא נווה תרצה, שם מקומה".
2 צפייה בגלריה
חברה. "לקחתי על עצמי תפקיד שפגע בי בדרך, אבל אני לא מתחרט"
חברה. "לקחתי על עצמי תפקיד שפגע בי בדרך, אבל אני לא מתחרט"
יוסי חברה, אבא של לין
(ריאן)
קראו גם:
עורך הדין אורי סקוזה, המלווה את ההורים: "לאחר הליך ארוך, המתעללת תתחיל לרצות את עונש המאסר בפועל שנגזר עליה. כרמל יכלה לנהל את ההליך באופן ראוי יותר, אבל בחרה שלא. לכרמל חוב גדול מאד לחברה ולציבור, לאורך כל הדרך היא התנצלה על הדברים הנוראיים שעשתה פעם אחת, בקול חלוש מאד, ורק במעמד בית המשפט כשהבינה מה הפרקליטות דורשת. אם זה לא מספיק, הגישה לאחרונה ממש בקשה למתן ארכה להגשת הערעור, גם בעניין זה היא פעלה באופן לא ראוי, גם להורי הפעוטות יש אינטרס לסופיות הדיון. כמי שמלווה את ההורים ברגעים הקשים ביותר שלהם וגם בתיקי התעללות נוספים, אין ספק שזה רגע מכונן מבחינה משפטית, העונש שהוטל על כרמל ראוי בהחלט וסביר בנסיבות העניין. אין חולק כי יש להחמיר את הענישה עם כל מתעלל בחסרי ישע".
כל העדכונים - חדשות פתח תקוה