תושבת פתח תקוה הוציאה לפני מספר ימים צו הרחקה נגד חברתו של בנה, תושבת ראש העין, שהתגוררה עימם בתקופה האחרונה, בטענה כי נהגה בצורה אלימה שלוותה בצעקות ואף גנבה ממנה כספים.
1 צפייה בגלריה
אלימות וגניבה
אלימות וגניבה
אלימות וגניבה
(צילום המחשה: Shutterstock)
קראו גם:
על פי התצהיר שהגישה האשה, במהלך נובמבר האחרון בנה ביקש ממנה כי חברתו, שניהם בשנות העשרים לחייהם, תעבור להתגורר עימם למשך מספר ימים. האם הסכימה לבקשתו, אלא שמספר ימים הפכו למספר חודשים, כשלטענתה נהגה הצעירה בכל אותה עת באלימות תוך שהיא צועקת וגונבת ממנה כספים, עד למצב בו שני ילדיה הקטנים פחדו לצאת מחדריהם.
האם שמאסה בהתנהגותה של כלתה הפוטנציאלית, ביקשה מהזוג לעזוב את הבית אך אלו ביקשו לחזור כעבור מספר ימים, עד שלפני כשבועיים כלו כל הקיצין מבחינתה והיא הודיעה להם סופית שהם לא רצויים בביתה.
הבן החליט לקחת את הצד של חברתו ולטענת האם מאז השניים לא מפסיקים להטרידה. בין היתר ניסו לפרוץ לבית הוריו אך הורחקו לאחר שהמשטרה הגיעה למקום, ובערב אחר צעקו וקיללו בחצר הבניין עד שהשכנים התלוננו אף הם על הרעש.
האם פנתה בשבוע שעבר לבית משפט השלום בפתח תקוה בבקשה להוצאת צו הרחקה מחברתו של בנה. לאחר דיון בנושא נענתה השופטת לבקשתה והחליטה על הוצאת צו למשך 90 יום ,בהם ייאסר על הצעירה בין היתר להטריד את האם ולהימצא במרחק של 500 מטרים ממקום מגוריה, מרכבה או ממקום עבודתה.