אירוע תקיפה אמש (חמישי) בהדר גנים: נער איים עם סכין על שתי נערות ופצע אחת מהן באורח קל. רק לאחר התערבותן של שתי תושבות השכונה, עליהן איים גם כן, ועוברי אורח נוספים הוא נמלט מהמקום ונעצר זמן קצר לאחר מכן על ידי המשטרה.
1 צפייה בגלריה
זירת האירוע
זירת האירוע
זירת האירוע
(צילום: פרטי)
האירוע החל באזור השעה 22:30. אחת מתושבות השכונה שנחלצה לעזרת הנערות יחד עם חברתה סיפרה למיינט פתח תקוה: "הבחנו בשתי נערות נסערות שהולכות הלוך ושוב מכיוון צומת סירקין לרחוב עובדיה יוסף. שאלנו אותן מה קרה ובתגובה הן ענו כי נער שהיה לא רחוק מאיתנו כשהוא רכוב על אופניים עקב אחריהם ויש לו סכין. החלטנו ללוות אותן לביתן דרך הגינה שמובילה לאנדרטת המסוקים. הנער החל להתקרב אלינו עם האופניים. בשלב כלשהו שאלתי אותו 'למה אתה רודף אחריהן?' הוא בתגובה שלף את הסכין והצמיד אותו לחברה שלי בתנועות מאיימות".
איך הגבתן באותו רגע?
"חברה שלי צעקה וכך גם הנערות שהחלו לברוח. אני פשוט קפאתי במקום. הנער ירד מהאופניים והחל לרדוף אחרי הבנות תוך שהוא חובט באחת מהם שנפלה לרצפה ונחבלה. למזלנו היו אנשים נוספים באזור שהבריחו אותו. בינתיים הזמנו את המשטרה שהגיעה בתוך דקות ועצרה אותו ברגע שהגיע לקחת את אופניו".
איך התחושות היום, שעות לאחר האירוע?
"מפחיד שדבר כזה קורה בהדר גנים. אני לא יודעת מה היה קורה אם לא היו במקום אנשים נוספים. הם הבהילו אותו וממש הצילו אותנו".
ממשטרת ישראל נמסר: "הנער נעצר. נסיבות האירוע נבדקות".