תושבים בשכונת כפר גנים זועמים: לטענתם, עם סיום עבודות תמ"א ברחוב דגל ראובן, החלו רכבים לחנות בסמוך לאותם בניינים, עם שני גלגלים על המדרכה שצבועה באדום לבן באופן שמפריע להולכי רגל וחוסם חלק מנתיב הנסיעה, כך שנוצרים פקקים באזור.
אחד התושבים שהתלונן על כך נענה כי על פי הנחיה, אין אכיפה במקום.
1 צפייה בגלריה
מכוניות חונות על המדרכה בדגל ראובן
מכוניות חונות על המדרכה בדגל ראובן
מכוניות חונות על המדרכה בדגל ראובן
(צילום: באדיבות תושבים)
מקור הבעיה כפי שמתארים התושבים כאמור, הוא בעבודות תמ"א שבוצעו ברחוב דגל ראובן בסמוך לצומת עם רחוב קפלן. מאז סיום העבודות לפני מספר חודשים טוענים תושבים כי ישנם לא מעט נהגים שמחנים את רכבם עם שני גלגלים על המדרכה, כך שהם מפריעים גם להולכי הרגל וגם למשתמשי הכביש.
"מה שקורה שם זו פשוט קטסטרופה ובעיקר בשעות הבוקר", אומר תושב האזור. "בגלל שהרכבים חונים חצי על הכביש וחצי על המדרכה אז נשאר נתיב וחצי למעבר כלי רכב. אוטובוסים שעוברים למשל תופסים את כל הכביש שנותר. מדובר ביציאה די מרכזית מכפר גנים שהפכה לעמוסה. יש שם פקקים מטורפים וזה פשוט גהנום. מעבר לכך זה מפריע להולכי רגל במדרכה, שלא נדבר על הורים עם עגלות".
קראו גם:
תושב שהתלונן בנושא נענה על ידי המוקד העירוני בהודעה כי פנייתו "לא ניתנת לטיפול". זאת מאחר ו "אני לא אוכפים את מקום בהנחייה" (טעות במקור).
מדוברות העירייה נמסר: "עיריית פתח תקוה פועלת לאכיפת עבירות חניה בכל העיר ורק לאחרונה תוגבר מערך הפיקוח אשר אמון בין היתר גם על נושא זה. במקום המדובר קיימת מדרכה רחבה ובקרוב יתחילו עבודות הפיתוח באזור אשר יכללו ביצוע של מפרצי חניה לרווחת תושבי האזור".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה