התלמידים והמורים המומים וכואבים: דבורה גיטל ברוינר, אם לשמונה בת 48, מנהלת בית הספר לבנות 'כלל חסידי' בשכונת הדר גנים, הלכה אתמול (שבת) לעולמה לאחר שנאבקה במשך כחודשיים בנגיף הקורונה.
2 צפייה בגלריה
דבורה גיטל ברוינר
דבורה גיטל ברוינר
דבורה גיטל ברוינר
(צילום: ציפי פרידמן)
דבורה, תושבת בני ברק, אובחנה כחולה במהלך חודש ינואר. ימים ספורים לפני שהייתה אמורה לצאת מבידוד חלה החמרה במצבה והיא החלה לסבול מחולשה וקשיים נשימתיים. היא הובהלה לבית החולים שיבא בתל השומר ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ קורונה, שם נלחמה על חייה, כשגם כל בני משפחתה ומכריה נשאו תפילות להחלמתה.
אמה, בת שבע קלפר, אף היא מנהלת בית ספר חרדי בפתח תקוה, אמרה בזמנו ל'מיינט פתח תקוה' "כהורים זה לא קל. היא ביתי היחידה כשהיתר בנים. בצד הטכני, יש משפחה, ידידים ומורות וכולם רק רוצים לעזור. אני קוראת לדבורה 'ילדה של עם ישראל', כי יש לה קשת רחבה מאוד של מכרים וידידים מכל העולם, וגם עיריית פתח תקוה תומכת בנו...אני מודה לכולם על התפילות".
אתמול (שבת) כאמור, נכנעה דבורה לנגיף והיא הותירה אחריה שמונה ילדים, שחמישה מהם טרם נישאו.
מסיעת 'יהדות התורה' בפתח תקוה נמסר "בכאב וביגון התבשרנו על פטירתה בטרם עת של מנהלת ביה"ס "בית יעקב" החסידי בקרית הבעש"ט בהדר גנים, הגב' דבורה ברוינר ע"ה, שהתמסרה לחינוך בנות ישראל בדרך ישראל סבא.
2 צפייה בגלריה
דבורה גיטל ברוינר
דבורה גיטל ברוינר
דבורה גיטל ברוינר
(צילום: ציפי פרידמן)
המנהלת ע"ה הקרינה מאישיותה על תלמידותיה והיתה אשת חסד ועזרה למשפחות רבות. אנו שולחים תנחומים כנים למשפחתה הדגולה, לבעלה לבנה ולבנותיה, ובפרט לאימה הגב' בת שבע קפלר תחי' מנהלת בית הספר "שובו" בפתח תקוה.
יהדות התורה בפ"ת תפעל להנציח את זכרה של המנהלת גב' דבורה ברוינר ע"ה במקום ראוי להנצחתה".
חבר מועצת העיר ותושב השכונה, הרב ישראל פרידמן הוסיף כי "בשמונה השנים בהם חינכה וניהלה את בית הספר החסידי בקרית הבישול שבהדר גנים התמסרה בכל ליבה ומאודה לתלמידות.
קראו גם:
היא הייתה יותר מחנכת ממנהלת, דאגה לכל בת באופן אישי ויצרה קשרים הדוקים עם כל אימהות התלמידות שאהבו אותה מאד. היא פנתה אלינו בבקשות רבות אבל אף פעם לא לרווחתה האישית, רק עזרה לתלמידות מתקשות או סיוע לתלמידות מבתים קשים שהוריהן לא יכלו לממן עבורן ספרי לימוד והשתתפות בטיולים. כשתלמידה נזקקה לסייעת היא לא נחה ולא שקטה עד שהשיגה את מבוקשה. כשנודע לה על תלמידה שהוריה נקלעו למשבר או אפילו נסעו לחו״ל ולא נמצא מקום הולם להשאירה, היא הייתה פורסת חסותה על הילדה ולוקחת אותה לביתה".
גם ראש העירייה , רמי גרינברג ספד לה וכתב ברשת החברתית "מנהלת בית ספר בעיר שלנו בשכונת גני הדר נפטרה ממגיפת הקורונה..כואב ודואב על אישה צעירה שהשאירה 5 יתומים קטנים. הקורונה עדיין כאן. חייבים להתחסן ולשמור על החיים. חייבים לשמור על הכללים: מרחק. מסיכות. שטיפת ידיים".
יהי זכרה ברוך.
פורסם לראשונה: 10:00, 07.03.21