ראש עיריית פתח תקוה, רמי גרינברג, שיתף בדף הפייסבוק שלו פוסט חשוב של תושבת העיר סיון אור לב, שנדבקה בקורונה ומספרת את הקשיים שלה.
1 צפייה בגלריה
סיון אור לב
סיון אור לב
סיון אור לב
(צילום: באדיבות סיון אור לב)
לפניכם הדברים המלאים שסיון כתבה:
"אני לא נוהגת לשתף פה בפייסבוק אודות חיי האישיים אבל הפעם חשוב לי מאוד כי גם אני אמרתי לעצמי קורונה בקטנה נעבור את זה! בבקשה תשמרו על עצמכם כי יכול לקרות לכל אחד!
"שבועיים אחרי שסבא שלי אהוב ליבי נפטר ובזמן שהלב שבור הנפש בוכה, והגוף חלש הקורונה נכנסה בי חזק!
הכל קרה כל כך מהר ומצאתי את עצמי מאושפזת בטיפול נמרץ עם דלקת ריאות קשה בדרך להיות מורדמת מונשמת! שנייה לפני ואחרי מאבק קשה של הרופאים על חיי הם הצליחו לייצב את מצבי ויצאתי מזה!
קראו גם:
"עכשיו אחרי שבועיים פלוס אשפוז אני בבית עם חמצן והחלמה לא פשוטה! כן כן שוק של החיים!!! זאת הזדמנות נפלאה להודות למשפחה המדהימה שלי. החברות הנפלאות (שאין דברים כאלה) והצוות הנפלא בטיפול נמרץ קורונה בלינסון שבזכות כולכם אני פה היום!
"תודה לכם ילדים אהובים והגיבורים האמיתיים של הסיפר הזה יובלי גיא ודינו, תודה אימוש אהובתי. שיני ומוקי המהממים, גל אחי הגדול.
"החברות המהממות שלי שהתגייסו כולן והיו שם בשבילי ברמות שאי אפשר לתאר (חיה גולן, קרן ואלון לוי- כל השאר מתוייגים) טיפול נמרץ קורונה בית חולים בלינסון מחלקת קורונה בית חולים בלינסוןן, רן לוי פיזותרפיה ציפי עובדת סוציאלית מחלקת קורונה, צוות הנהלה ומורים בית חינוך אריק איינשטיין, ולכל מי שהיה שם בשבילי...( ואולי שכחתי) תודה לכם על הכל אוהבת".