בעקבות הסכם הרוטציה בסיעת הבית היהודי: חברי מועצת העיר, צבי בליץ וגילה בן נאים הגישו אתמול את התפטרותם ויפנו את מקומם לשני חברי מועצה אחרים. אחד מהם צפוי להיות עורך הדין צביקה וישנגרד, אך לא ברור כרגע מי יאייש את הכסא הנוסף.
2 צפייה בגלריה
גילה בן נאים (משמאל), צביקה וישנגרד (מימין)
גילה בן נאים (משמאל), צביקה וישנגרד (מימין)
גילה בן נאים (משמאל), צביקה וישנגרד (מימין)
(צילומים: גילה בן נאים - אבי את אבי (משמאל), צביקה וישנגרד - פרטי (מימין))
כאמור, עם תחילת הקדנציה של המועצה הנוכחית ובהתאם להסכם הקואליציוני של סיעת הבית היהודי, הגישו אתמול את התפטרותם מהמועצה, חברי הנהלת העיר גילה בן נאים ששימשה כראש האגף לתרבות יהודית וצבי בליץ ששימש כראש אגף הספריות.
מי שהיו צפויים להיכנס במקומם בימים הקרובים הם הבאים בתור אחריהם ברשימת הבית היהודי, עורך הדין ופעיל הציבור צביקה וישנגרד , וכן משה פלדמר, שמשמש בימים אלו כיו"ר המרכז העירוני לתיעוד, לחקר ולהנצחת השואה בפתח תקוה.
2 צפייה בגלריה
צבי בליץ
צבי בליץ
צבי בליץ
(צילום: מתוך הפייסבוק)
אלא שבעוד וישנגרד צפוי לאייש את אחד המקומות, פלדמר ויתר על מקומו במועצה וטרם ברור מי ייכנס במקומו. הבאה בתור ברשימת הבית היהודי היא אליה קזולה שנושקת לגיל 80 ובמידה ותיבחר תהיה לחברת המועצה בין המבוגרות בארץ אם לא המבוגרת שבהן.
"בזמן הזה, לא יכול לקחת על עצמי התחייבויות שדורשות ממני השקעת זמן רב ואני יודע כמה זמן הן דורשות מנסיוני כחבר מועצה לשעבר", הסביר פלדמר את צעדו. "לא אקח על עצמי מחויבות שאיני יוכל לעמוד בה".
קראו גם:
יו"ר סיעת הבית היהודי בעיר, איציק דיעי נפרד מחברי סיעתו ברשת החברתית וכתב כי "זה הזמן להודות. לגילה בן נאים על ראשות ופעילות האגף לתרבות יהודית ועשייה לאורך השנתיים וחצי במיוחד בתקופה מיוחדת של הקורונה, עשייה שתושבי העיר נהנו ממנה רבות.
"תודה מיוחדת לצבי בליץ, ראש אגף הספריות. צבי לקח אגף מיוחד ושדרג אותו לאחד האגפים המדוברים ביותר בעיר, עם עשייה בלתי פוסקת ובעיקר התרבות שהביא לספריות.
"...אני רוצה לאחל הצלחה גדולה לחבריי לסיעה החדשים עם כניסתם, בעוד יומיים, להנהלת העיר, ואני בטוח שהם יעשו את השליחות הציבורית על הצד הטוב ביותר".
צבי בליץ, חבר המועצה היוצא, פרסם אף הוא פוסט ברשת החברתית וכתב "בשנתיים וחצי בתפקידי כראש האגף הובלתי מהלכים בהם שמנו דגש על עולם הילדים, קיום ארועים ופעילויות אשר הביאו את הילדים לספריות וכן יצירת אווירה מיוחדת עבורם.
"...בנוסף לפעילותי כראש האגף סייעתי לכל הפונים אלי, וכמובן סיוע בפעילויות ובכלל לקהילות ברחבי העיר, לתנועות הנוער בני עקיבא, עזרא ואריאל, ועוד הרבה מעבר.
"תודה רבה לראש העיר רמי גרינברג על שיתוף הפעולה. לכל צוות אגף הספריות ולמנהל הרשת חיים חלפון שפעלו ופועלים כל יום כשבראש מעייניהם טובת התושבים. תודה גדולה לידידי סגן ראש העיר איציק דיעי שלימד אותי רבות ותמיד נותן את העצה החכמה. ראיתי אדם שתמיד לנגד עיניו טובת הציבור וטובת הציבור הדתי לאומי. ולא אסיים פוסט זה בלי לומר תודה גדולה לרעייתי וילדיי שכל העשייה הזו באה על חשבון זמן המשפחה והם קיבלו זאת באהבה ובתמיכה גדולה. אמשיך לפעול למענכם באהבה גדולה".
גם גילה בן נאים כתבה מילות פרידה משלה "איך מסכמים תקופה של שנתיים וחצי בהן בנוסף להיותי חברת מועצה וראש האגף לתרבות יהודית פתח תקוה, שנחשב לאחד האגפים המאוד פעילים, אם לא הכי פעילים בעיר פ"ת ואולי גם בכל הארץ .
תקופה בה עברנו קורונה ומלחמה עם המון הגבלות וסגרים ובכל זאת הצלחנו לתפעל את האגף באופן יוצא מן הרגיל בכוחות משותפים.