נדם קולו של "האריה השואג": קובי דהן (49), אב לחמישה ילדים, מהדמויות המוכרות פתח תקוה ואחד מאוהדיה היותר צבעוניים של בית"ר ירושלים, הלך לעולמו במפתיע מדום לב.
2 צפייה בגלריה
קובי דהן ז"ל
קובי דהן ז"ל
קובי דהן ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)
ביום שני בלילה ישן קובי אצל אמו, ברוריה, ולמחרת בבוקר היא הגיעה אליו עם כוס קפה.
"ניסיתי להעיר אותו והוא לא ענה", היא אומרת בכאב. "הזמנתי מד"א והם קבעו שהוא נפטר עוד במהלך הלילה מדום לב. זה קשה מאוד. הוא היה בן אדם מאוד מכובד, כולם אהבו אותו. כינו אותו 'האריה השואג'. הייתה לו שמחה גדולה, איך שהוא היה נכנס למגרש כולם מחאו לו כפיים".
בתו קארין מספרת: "בשעה 6 בבוקר הנייד שלי צלצל והיה כתוב 'אבא' על הצג. הוא אף פעם לא התקשר אליי בשעות כאלו והבנתי שמשהו לא בסדר. עניתי לשיחה וסבתא הייתה בצד השני והיא סיפרה לי שאבא לא התעורר. ישר באנו מרמלה, ועוד הספקנו לראות אותו שוכב ללא רוח חיים. הייתי קשורה אליו מאוד, הוא היה כמו חבר. לפעמים הוא גם היה חבר של החברים שלנו יותר ממה שאנחנו היינו, תמיד כיבד והגיע ראשון לכל הטקסים שלי בצבא".
2 צפייה בגלריה
קובי דהן עם משפחתו
קובי דהן עם משפחתו
קובי דהן עם משפחתו
(צילום: באדיבות המשפחה)
מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים פרסם הודעת תנחומים בבוקר שלאחר היוודע פטירתו. "בית״ר ירושלים כואבת ואבלה היום לאחר שנודע לנו שאוהד הקבוצה קובי דהן, נפטר הבוקר. אנחנו מחבקים את משפחתו האבלה. מי ייתן ולא תדעו עוד צער".
דהן כאמור היה דמות מוכרת לא רק ביציעים בטדי, אלא גם בפתח תקוה, כשעבד כנהג מונית ופקד לא מעט את בתי הקפה שבמרכז העיר.
יום לפני שנפטר עוד העלה פוסט ברשת החברתית וכתב לאור גל החום: "בוקר טוב, ושוב מזכיר לכם - היום חם יותר מאתמול. להשגיח ולא לשכוח ילדים ברכב. יום מקסים לכולם".