מכעיס: למרות שהקורונה רחוקה מלעזוב אותנו, תושבת שכונת שעריה שנמצאת בסיכון תיעדה תושבים בגינה ציבורית שלא נשמעו לבקשותיה לעטות מסכה.
התושבת שסובלת מסכרת, הגיעה לדבריה היום (שני) לגינה ציבורית הסמוכה לביתה שברחוב הנביאים עם ילדיה הקטנים שגם הם בסיכון מאחר וסובלים מאסטמה.
אלא שלטענתה, נחשפה למספר תושבים ששהו במקום ללא מסכות. כשהגיעה לאחת מהן ששהתה במקום עם ילדיה, שאלה אותה "אפשר לדעת למה את בלי מסכה? אני אמרתי לך שאנחנו בקבוצת סיכון. את באת ממקום אחר ואת מתנהגת ככה? זה לא יפה".
בתגובה ענתה האישה בזלזול "מה את אומרת..".
קראו גם:
"אני לא בסיכון, אני בסיכון גבוה", אומרת התושבת המודאגת. "אני חולת סכרת, הילדים שלי עם אסטמה ואני לא שולחת אותם לבית הספר כדי שלא יידבקו. לפי משרד הבריאות אם אני נדבקת אין לי הרבה סיכוי לשרוד. המקום היחידי שאני יכולה לקחת אותם אליו כדי להתאוורר זו הגינה ליד הבית.
"בנוסף לאותה אישה הייתה פה גם חבורת בנות שעשו פיקניק ולא עטו מסכות. מה שקורה פה חבל על הזמן, במיוחד בסופי שבוע. אנשים מגיעים בלי מסכות כי יודעים שלא יקרה כלום. יודעים שאין אכיפה".
1 צפייה בגלריה
האירוע בשכונת שעריה. סירבה לחבוש מסכה
האירוע בשכונת שעריה. סירבה לחבוש מסכה
האירוע בשכונת שעריה. סירבה לחבוש מסכה
(צילום: מתוך הסרטון)
בהזדמנות זאת כדאי להזכיר לכל התושבים, כי לפי הנחיות משרד הבריאות חייבים לחבוש מסכה במרחב הציבורי (כולל גינות המשחקים) ולשמור על ריחוק של 2 מטרים לפחות.