הסערה סביב תלמידת בית הספר היסודי שנותרה בחולצה ותחתונים מסרבת להירגע ועוברת לרשת החברתית. דף הפייסבוק של בית הספר שיתף את הציוץ של העיתונאי ינון מגל, אשר מגנה על התקשורת, שלדבריו חרצה את גורלה של המורה.
2 צפייה בגלריה
עמוד הפייסבוק של בית הספר בו לומדת  הילדה
עמוד הפייסבוק של בית הספר בו לומדת  הילדה
עמוד הפייסבוק של בית הספר בו לומדת הילדה
(צילום מסך)
מגל שלח עקיצה לכלי התקשורת ולאזרחים שתקפו את התנהלות בית הספר וכתב: "לסיכום אירוע הילדה והתחתונים, קלאסיקה, בבוקר הוציאו את המורה להורג, בערב הגופה דיברה והסבירה שדיברה עם האמא, שאמרה שלילדה יש מכנסיים ושכנראה הייתה פה אי הבנה, ובטח לא איזו התעללות או נסיון השפלה. אבל הכל אחלה, ואפשר להמשיך לקורבן הבא".
דף הפייסבוק של בית הספר, על אף הרגישות הנושא, שיתף את דבריו של מגל כעבור זמן מה וכתב בצורה שמשתמעת כאילו בית הספר מתנער מהאחריות על האירוע: "היטיב לבטא את ההרגשה שלנו. ביום עגום של תשקורת...ויחשבו כל המגיבים היטב אם אכן הם מכירים את כל העובדות בטרם היד קלה על המקלדת. היום זה אנחנו, מחר זה אתם..."
2 צפייה בגלריה
הילדה והשמלה
הילדה והשמלה
הילדה והשמלה
(צילום: באדיבות עו"ד ויקטוריה רויטמן, שמייצגת את המשפחה)
עורכת דינה של המשפחה אמרה בתגובה ל'מיינט פתח תקוה':"אין מצב שה'גופה' הזו נשארת. אנחנו נלחם עד הסוף כי באמת הייתה פה התעללות בילדה קטנה ותמימה ולא נעבור על כך בשתיקה. זה בטוח. אם משרד החינוך לא מתכוון להמשיך ולפעול לפיטורי הגורמים המעורבים במקרה אנחנו נגיש עתירה מנהלית ונלך לבית המשפט".
תגובת בית ספר תתפרסם כאשר תתקבל.