התפרצות הקורונה בפתח תקוה: מדריכה בספורטן התגלתה כחיובית לנגיף ועוררה את חששם של מנויים.
המדריכה שמעבירה שיעורים במספר קבוצות התגלתה כחיובית לפני מספר ימים ואף פרסמה פוסט על כך ברשת החברתית. בעקבות כך, לא מעט מנויים מביעים חשש שמא ידבקו גם, מאחר ויתכן ושהו ליד אלו שלקחו חלק בשיעוריה.
1 צפייה בגלריה
הספורטן בפ"ת
הספורטן בפ"ת
הספורטן בפ"ת
(צילום ארכיון: אייל עצמון)
עוד טענה שעולה בקרב המנויים, היא שהנהלת הספורטן לא עדכנה אותם בכך שהמדריכה נמצאה כחיובית אלא המדריכה בעצמה שלחה הודעה על כך בקבוצות הווטסאפ של הקבוצות אותן היא מדריכה, כשייתכן וחלקם אף לא קיבלו אותה.
"שום דבר אנחנו לא יודעים מגורם בכיר, אלא מפה לאוזן", אומרת מנויה בספורטן שלוקחת חלק בשיעורים שונים.
"אנשים נודדים משיעור לשיעור כשחלק לא מבוטל מהמשתתפים הם מבוגרים. יש אנשים שהשתתפו בשיעורים עם המדריכה ואני נמצאת איתם בשיעורים אחרים והם לא קיבלו את ההודעה שלה. אנחנו בעצמנו צריכים ללקט את המידע וכשפנינו למשרד אמרו לנו שהם פועלים לפי ההנחיות ולא צריכים להודיע. זה נראה לי לא תקין".
קראו גם:
עד כמה את חוששת כרגע?
"זה חשש גדול מאוד ואכזבה גדולה מההתנהלות כי אנחנו משלמים את מיטב כספנו. כעת אני אשתדל להגיע לשיעורים המוקדמים יותר בהם יש כמות מצומצמת של אנשים".
עינת פורטוגלי, מנכ"לית ברטן, מפעילת רשת קאנטרי קלאב הספורטן ברחבי הארץ, מסרה בתגובה: "לפני מספר שבועות הייתה לנו ילדה מאומתת בקאנטרי ומשרד הבריאות יצר איתנו קשר והנחה אותנו כיצד לפעול כפי שהיה במקרים קודמים בשנה האחרונה. כמובן שכל מי שהיה עם הילדה באותה קבוצה עודכן ונכנס לבידוד. במקרה הנוכחי משרד הבריאות לא יצר איתנו קשר ישיר, מאחר וככל הנראה התנהל ישירות מול המדריכה.
"המדריכה באופן אחראי עדכנה את כל מי שהיה איתה במגע כולל את המתאמנים שהתאמנו בשני השיעורים אותם הדריכה בשבוע שעבר. על פי הנחיות משרד הבריאות מחוסנים שבאים במגע עם חולה אינם נדרשים בבידוד, אי לכך, מי ששהה איתה בשיעורים והיה מחוסן לא נדרש להיכנס לבידוד. אנחנו פעלנו ונמשיך לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות לאורך כל הדרך. בטיחות ובריאות המתאמנים שלנו הם נר לרגלנו. נמשיך לתת את השירות הטוב והאחראי ביותר לכלל לקוחותינו".
לכל העדכונים - חדשות פתח תקוה