בת דודתה של הדוגמנית טיילור מלכוב, יעל (יעלי) בצר ארליך, אמא לחמישה ילדים קטנים, לקתה בהתקף לב שהוביל למוות קליני, ובסופו של דבר למותה הטראגי. מלכוב, התכנסה באבלה וסיפרה היום בבכי לכל עוקביה באינסטגרם את שאירע.
2 צפייה בגלריה
מלכוב ביום שקיבלה את הבשורה
מלכוב ביום שקיבלה את הבשורה
מלכוב ביום שקיבלה את הבשורה
(צילום מסך: אינסטגרם)
"אז אתחיל בתודה על כל ההודעות וששמתם לב שנעלמתי. אני מנסה למצוא את המילים להעביר את החוויה המטלטלת שחווינו כל המשפחה בחודש האחרון, ובמיוחד בשבוע האחרון. בת דודה שלי יעלי, שהייתה עבורי כדודה הכי קרובה, וגדלנו כל הילדים יחד מהרגע הראשון, נפטרה לפני שבוע. זה התחיל בהתקף לב בחודש שעבר, כשהייתה בחופשה עם כל הילדים ברומניה. יעל הייתה במוות קליני והייתה בקומה במשך חודש, כמה התפללנו שתתעורר ותקום, שיהיה נס רפואי והכל יחזור לקדמותו.

2 צפייה בגלריה
טיילור מלכוב עם גיוסה לצה"ל
טיילור מלכוב עם גיוסה לצה"ל
טיילור מלכוב
(צילום: יאיר שגיא)

"וביום ראשון שעבר, ביום בהיר ורגיל, חוותה התקף לב נוסף שממנו כבר לא הצליחה לצאת", תיארה מלכוב את השתלשלות האירועים. בהמשך דבריה חלקה טיילור במשוכות המקצועיות שעברה, כשתיארה מערכת יחסים חמה ואוהבת עם המנוחה, שחיזקה אותה ותמכה בה ברגעים מאתגרים. "כמה חיכיתי להתחיל פרויקט חדש, כמה שמחת בשבילי כשקיבלתי את התפקיד, אחרי שנתיים של קריעת תחת בעולם המשחק, ואחרי כל כך הרבה לא.
קראו גם >>
"כמה הייתה גאה בי, על כל העשייה שלי, לכל אודישן קפצת לעזור לי. וכמה אירוני שזה קרה ביום צילום של 'תאלתה'. איזו בשורה. הבכי לא פסק. איך מתמודדים ומעכלים בשורה כזו נוראית, ועם כל הכאב שלי, המחשבה היא על בני הדודים שלי, חמישה ילדים שהולכים לגדול בלי אמא".
"אלוהים לקח לנו מלאך, מלאך אמיתי. אני מבטיחה לך שכמובן לנצח תהיי איתנו ובליבנו, מבטיחה לשמור על כולם מקרוב קרוב, ותמיד להיות שם בשבילם, באש ובמים. משפחה לפני הכל. מקווה שתמשיכי להתגאות בי מלמעלה, ושתמיד תשמרי על כולנו".