תושבת קרית חיים הגישה תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות נגד רשת מלונות אסטרל באילת, לאחר שעובד המלון ניסה, לטענתה, להיכנס לחדרה בזמן שהתקלחה, וזאת למרות שהציבה שלט "נא לא להפריע" על דלת החדר.
2 צפייה בגלריה
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים
התובעת הופתעה, נבהלה ומיד צרחה וברחה לשירותים
התובעת הופתעה, העובד ניסה לפרוץ פנימה
(צילום אילוסטרציה: ShutterStock)

אולי יעניין אתכם:

התובעת ובתה התארחו במלון בין ה-16 ל-18 במרץ השנה. ב-17 במרץ, בסביבות השעה 18:00, כשהתובעת הייתה במקלחת, היא שמעה אדם מנסה לפתוח את דלת החדר באמצעות כרטיס מגנטי ומפתח מיוחד שנמצא ברשות עובדי המלון. למרות השלט, העובד ניסה לפרוץ פנימה. היא עטתה במהירות מגבת, רצה לנעול את הדלת באמצעות מנגנון הנעילה הפנימי וחששה כשהרגישה התנגדות מהצד השני של הדלת.
היא צעקה לעבר הדלת אך לא קיבלה מענה מיד. לאחר דקות ארוכות, העובד עזב את המקום. התובעת קראה לבתה להחזיק את הדלת סגורה ומיהרה להתלבש.

2 צפייה בגלריה
חדר במלון, "נא לא להפריע"
חדר במלון, "נא לא להפריע"
העובד נכנס למרות השלט "נא לא להפריע"
(צילום: אילוסטרציה: canva)

בהמשך פנתה התובעת להנהלת המלון, והביעה תחושת חוסר ביטחון וחרדה חריפה. לדבריה, אירועי 7 באוקטובר העלו את מפלס החרדה שלה, וכל ניסיון לחדירה בלתי מורשית מעורר בה זיכרונות טראומטיים.
קצין הביטחון של המלון התקשר אליה, הצהיר כי אסור היה לעובד לגעת בדלת כשיש שלט "נא לא להפריע" והתנצל על המקרה, אך לדבריה, ההתנצלות לא הייתה מספקת. היא ביקשה לקבל מידע על הנהלים במלון למניעת הישנות מקרים כאלה, אך לא קיבלה מענה מספק. לבסוף, קיבלה מכתב תודה על שהותה במלון, ללא כל התנצלות נוספת.
בתביעה היא מפרטת נזקים הכוללים פגיעה בפרטיות, פגיעה בשלווה ובנוחות, אי נעימות, כעס, חרדה ובושה. "מאז ועד היום ביתי ואני חשות אי נוחות לנפוש בבתי מלון מחשש שיחזור מקרה דומה", כתבה.
התובעת דורשת פיצוי בסך 10,000 שקל. טרם הוגש כתב הגנה מטעם המלון.
מרשת אסטרל נמסר: "כתב התביעה טרם התקבל במשרדנו. לכשיגיע נעיין בו ונגיב בערכות המקובלות. עם זאת, אנו תמהים על הגשת התביעה כי מיד עם פנייתה למלון בנושא,הוא טופל באופן מיידי ולשביעות רצונה המלא".