אריח בניין שנבנה לא מכבר בשכונת נצבא, נפל השבוע בשעת בוקר והתנפץ בחנייה. למרבה המזל, החניות היו ריקות ואיש לא עבר במקום.
2 צפייה בגלריה
הקיר בבניין
הקיר בבניין
הקיר בבניין
(צילום: באדיבות דיירי הבניין)
קראו גם:
מדובר בבניין ברחוב המעיין בשכונת נצבא שאוכלס לפני שנתיים בלבד, כשהחברה שבנתה אותו הייתה אלקטרה בנייה. אלא שלמרות שמדובר בבניין חדש יחסית, לטענת הדיירים יש בו לא מעט ליקויים. הנדסאי בניין מטעם האגודה לתרבות הדיור שהגיע לביקורת בתאריך ה-30 במאי, ציין בין היתר כי "אבני החיפוי במעקה הגג נראים דבוקים בצורה לא ישרה וישנה עקמומיות הנראית לעין... יש חוסר ברובה בין אבני החיפוי וניתן לראות מרווחים בין האבנים, ישנו אזור שנפלו שם מספר אבני חיפוי וישנם אזורים שהבחנתי בהתחלה של הליך התנתקות אבן החיפוי וחשש לנפילה".
(צילום: באדיבות דיירי הבניין)
כאמור, חששו של ההנדסאי אכן התממש השבוע כשביום שלישי באזור השעה 09:30 התנתקה אחת מאבני החיפוי והתרסקה בחניית הבניין שלמרבה המזל הייתה ריקה מאדם וכלי רכב באותה העת. כעת זועמים הדיירים על החברה הקבלנית ולטענתם מלבד הליקויים באבני החיפוי, ישנם בעיות תשתית נוספות כשהם סובלים בין היתר מנזילות וקירות מתפוררים.
"אם היה מישהו למטה באותו רגע הוא היה יכול להיפרד מהעולם", אומרת אחת הדיירות. "זה בניין חדש, אבל מרגיש כמו שיכון ד'. ישנם ליקויים רבים בבניין שאינם מטופלים מזה חודשים. מרדף של חברת הניהול עם ועד הבניין לא הועיל בפתרון הבעיות והשבוע החזון הנורא התממש ובנס איש לא נפגע. הבנייה כאן נעשתה בצורה מרושלת".
2 צפייה בגלריה
האריח שנפל
האריח שנפל
האריח שנפל
(צילום: באדיבות דיירי הבניין)
איך זה משפיע על התחושות שלכם כרגע?
"אנחנו מרגישים לא בטוחים במקום שאמור להיות הכי בטוח עבורנו, הבית. הדיירים כאן מבוהלים וחוששים ממעבר ברחבה הזו שלא לדבר על אותם דיירים החונים שם עם ילדים קטנים. יש פחד ממצבים כמו רעידת אדמה או גשמים חזקים וישנם כאלה שכבר עברו דירה. גם בבניינים נוספים באזור אנחנו שומעים תלונות דומות ולא ברור למי מחכים ומדוע יש ליקויים מסכני חיים שאינם מטופלים באופן מיידי".
מחברת אלקטרה בניה נמסר: "קיבלנו אתמול בצהריים עדכון בנוגע לאריח חיפוי שנפל באחד הבניינים בפרויקט. עם קבלת הפניה הגיע למקום מנהל הפרויקט לצד עובדים שסגרו ותיחמו את האזור. הבוקר הגיע קבלן החיפוי אשר ביצע בדיקה, חיזוק או החלפה של החיפויים ככל שנדרש".
כל העדכונים - חדשות ראש העין
פורסם לראשונה: 12:28, 22.07.21