פרנסואה ("הג'ינג'י") אבוטבול, המרצה מאסר עולם בכלא רימונים בגין רצח הנער רענן לוי, הגיש לאחרונה עתירה לבית המשפט המחוזי בלוד כנגד שירות בתי הסוהר, הכוללת בקשה לרסס בכלא באופן מיידי כנגד "פשפש המיטה", שלטענתו גורם לו לנזקים גופניים.
1 צפייה בגלריה
(פרנסואה אבוטבול. צילום: צביקה טישלר)
קראו גם:
בעתירה, שהוגשה באמצעות עו"ד שני אסייג דרי, טוען אבוטבול כי בית הסוהר סובל מהתפרצות של מגפת "פשפש המיטה", וכי פנה אל הגורמים האמונים בשב"ס על מנת שיזמינו ריסוס מתאים לצורך הדברתו. לטענתו, נענה כי מדובר בבעיה תקציבית ולכן לא מתבצע ריסוס מותאם.
לפני כשבוע וחצי, טוען אבוטבול כי בוצע ריסוס נגד תיקנים באגף 16, בו הוא כלוא, אך זה אינו פתר את בעיית הפשפשים. אבוטבול ממשיך וטוען כי הוא "נעקץ רבות על ידי הפשפש, מתגרד ארוכות, פוצע את עורו ומשאיר בו צלקות". כמו כן, הוא "מכבס כל יום את חפציו האישיים, מרתיח את חפציו, כלי מיטתו ובגדיו, כל זאת על מנת לנסות ולמנוע התפשטות של הפשפש".
אבוטבול ממשיך וטוען כי שירות בתי הסוהר "מחפש פתרונות זולים, שאינם יעילים, תוך התעלמות מוחלטת ממצוקת העותר ואסירים נוספים אשר נפגעים בריאותית ונפשית בעקבות עקיצות הפשפש".
משב"ס נמסר בתגובה: "העתירה התקבלה בשב״ס. נדגיש כי בוצע ריסוס ע״י אנשי מקצוע באגף בו שוהה האסיר ותגובה מפורטת תינתן בבית המשפט כמקובל".