כתב: יניב משיח.
ארוחות החגים והמפגשים המשפחתיים מעלים הילוך בתקופה זו של השנה. בחודשיים הקרובים נשמח או נאלץ לפגוש - תלוי את מי שואלים - קרובי משפחה שמפציעים רק באירועים שכאלה. כדי שתוכלי לעשות את זה בסטייל, קיבצנו עבורך את הצבעים וטפטופי הטרנדים הכי נכונים לסתיו 2018. בתפריט: ההדפס המנומר, צבע הזהב והגוון החגיגי והמתבקש - לבן.
כל הנוצץ זהב
טרנד מנצנץ שמלווה אותנו מימי הקיץ הוא צבע הזהב. שנות ה-90 שעושות קאמבק מביאות איתן את הגוון הזהוב נוטף הגלאם. מותגי האופנה לא מפספסים את ההזדמנות להציע לנו פריטים זהובים, שיבטיחו לנו לוק שהוא כולו סטייל. לאירועי ערב מיוחדים, ניתן לשלב שמלה בצבע זהב, וכשמדובר בארוחות משפחתיות - פריט מוזהב אחד יעשה את העבודה. צבע הזהב כיכב על מסלולי התצוגות של רוברטו קוואלי, צימרמן ומוסקינו.
3 צפייה בגלריה
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
הכי לבן שיש
בואו נודה - הצבע הלבן הוא לא באמת טרנד, אלא יותר מאסט. בכל עונה הוא מפציע בגרסאות ושילובים שונים. הגוון הנקי והקלאסי מסמל התחדשות, טוהר ורעננות. ארוחות החג הן זמן מצוין לתת לצבע הלבן את הכבוד הראוי לו. תוכלי לבחור בין חולצה או טופ לבנים, שייתנו את הטון, או טוטאל לוק מלאכי - שיעניק לך מראה חגיגי ושיקי. בתצוגות של בתי האופנה הנחשבים לואי ויטון, זאדיג אנד וולטר וגוצ'י, צעדו הדוגמניות בלבן והוכיחו שהוא הצבע הכי מנצח שיש.
3 צפייה בגלריה
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
נמרים ואריות
הטרנד המנומר האהוב חוזר בצעדי ענק. החברבורות, על שלל גרסאותיהן, מככבות בקולקציות של מעצבי העל ובתי האופנה הנחשבים. גם רשתות האופנה האהובות לא מפספסות את ההזדמנות ומציעות שלל פריטים מנומרים. כדי לא להפוך את הלוק לתחפושת מבית היוצר של שושי זוהר, מומלץ לתת את הטאצ' בנגיעות. תיק מנומר, חצאית עם חברבורות, נעליים או חולצה עם הדפס נמרי יעשו את העבודה. דולצ'ה וגבנה, 21.NO וסאן לורן היו בין בתי האופנה שלא ויתרו על מופע הנמרים העונתי.
3 צפייה בגלריה
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד
לכתבת סטייל בלבד