איך התחלת?
"מגיל צעיר עולם העסקים תמיד עניין אותי. בכל שלב בחיים יצא לי לגעת ולהתעסק במשהו שקשור ליזמות פרטית. את העסק הראשון שלי הקמתי בגיל 16 והוא היה אתר אינטרנט שמכר את ארבעת המינים לחג הסוכות. בהמשך הקמתי חברת ניקיון שהחזיקה כ-100 עובדים ובגיל 18 הספקתי גם לפתוח קייטנה. אני חושב שתמיד הראיה שלי הייתה להסתכל לדבר הבא. כיום, אני מנהל את המותג 'קנדי גלידה' שלשמחתי הוא צומח ועולה בכל יום. 'קנדי גלידה' קיימת שבע שנים, וכיום ישנם 12 סניפים שונים ואתר אינטרנט שפעיל מאוד בשנים האחרונות. במסגרת המותג, אנחנו מפתחים מוצרים חדשים עם טעמים חדשים, המבוססים על הטרנדים החמים שהקהל אוהב. אני משתדל להביא את סל הטעמים והמוצרים המושלם למשפחה הישראלית".
2 צפייה בגלריה
נריה חזות
נריה חזות
נריה חזות
(צילום: ענת קזולה)
מה חשבה המשפחה שלך?
"כבר בסיום השירות הצבאי הגעתי למקום שהרגיש לי מאוד טבעי. בתחילת הדרך של קנדי גלידה נעזרתי לא מעט בתשתית השיווק שאבא שלי יצר, עד שהצלחתי למקם את עצמי היכן שרציתי. כמובן שהתמיכה מצד בני המשפחה נמצאת שם כל הזמן".
מה היה הרעיון שהוביל אותך בתחילת הדרך? האם השתנה?
"הרעיון הראשוני הגיע מתוך צורך להוריד את מחירי הגלידה. גלידות חלב עולות לעיתים מעל לעשרה שקלים, אך בעיניי גלידה היא לא מותרות. זה צורך בסיסי לרצות טוב ומתוק. חרטתי על דגלי להביא לאנשים את הפינוק הקריר, המגניב והכיפי בצורה הטובה ביותר. כיום, אנו שואפים להיות מותג מוביל ולא מובל".
ספר על החיבור שלך לעיר.
"סבא שלי, הרב מישאל דהאן ז"ל, היה רב העיר. הוא מודל לחיקוי ומקור להשראה כדמות מאחדת ומקרבת בשנים הראשונות של באר שבע. סבי מהצד השני, אברהם חזוט ז"ל, היה בעל המכולת הראשונה בבאר שבע בשכונה ג'. לקחתי משניהם את התכונות החשובות: מצד אחד החיבור הרוחני, המקרב והמתחשב, ומצד שני החיבור לעולם העסקי".
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"כשלקוח מקבל מחיר טוב למוצר שטעים לו, הוא יודע לבוא ולפרגן וגם לחזור לקנות בהמשך פעם נוספת. הקהל מחפש תמיד את האיכות טובה וכמובן שבמחיר טוב. כשאתה מצליח לחבר בין הגורמים הללו, זה המפתח להצלחה".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"אני חושב שהמשבר השפיע עליי לטובה גם ברמה האישית והעסקית ונפתחתי לכיווני חשיבה חדשים. אתר האינטרנט שלנו עבד עוד לפני בצורה טובה, אבל במשבר התעמקה בי התובנה שהשירות דיגיטלי הפך לנוח יותר לשני הצדדים – גם לעסק וגם ללקוח, שמקבל את המוצר עד לפתח הדלת. היה לנו יותר זמן לשמוע מאנשים לגבי טעמים, לחקור ולהביא טעמים חדשים. לא משנה אם מדובר על משבר קורונה או מלחמה – הרצון להתפנק בטעמים מתוקים תמיד יהיה שם".
2 צפייה בגלריה
נריה חזוט
נריה חזוט
נריה חזוט
(צילום: ענת קזולה)
מתי אתה מרגיש הכי הרבה סיפוק מהעבודה?
"כשאני רואה תגובה אותנטית של לקוח שאוכל מוצר שלנו ומרוצה. כשאני שומע שביום שישי הצלחתי לשמח משפחות שקנו גלידות ולא חסכו את הכסף על דברים אחרים זה מראה לי שאני במקצוע הנכון".
ספר לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"אני מתחיל את היום שלי כבר בשעה 05:30 בבוקר ברכיבה על אופניים של כ-16 קילומטר. לאחר מכן, מקפיד להגיע לתפילה בבית הכנסת. זה אורח חיים שפיתחתי בתקופה הקורונה ואני לא מוותר עליו".
תן טיפ ליזמים צעירים שרוצים להתפתח בעולם העסקים.
"בראש ובראשונה: תעשה משהו שיש לך אליו זיקה וחיבור פנימי ולא כי המניע כלכלי. לאחר מכן, תבדוק את המשמעויות ואת הפרוצדורות הכרוכות בעסק, לכתוב תוכנית עסקית מסודרת וברורה וללכת לפי המטרה שקבעת בלי להסתכל אחורה".
איפה אתה חולם להיות בעוד 10 שנים?
"מאוד מקווה שלהצליח כמה שיותר בעולם העסקים ולעשות טוב לחברה הישראלית".

ליצירת קשר:

טלפון: 3642*


הפקה: חן שקליאר ברששת - Q ELITE BEAUTY. סטיילינג: לורה פלדמן. איפור ועיצוב שיער: לירז סולומון. בגדים: רנואר. לוקיישן: Vert Lagoon Hotel