המוטו של הראלה ישי בחיים הוא להיות קוביית סוכר שמנסה להמתיק את החיים של אחרים. ועוד איזו קובית סוכר: כזו שממתיקה וגם עוזרת להקים בתים רבים בישראל למעלה מ-30 שנים.
ישי (53) מנכ"לית דו-לב , משרד הכרויות ושידוכים למטרת נישואים לחילוניים, מסורתיים ודתיים.
2 צפייה בגלריה
הראלה ישי
הראלה ישי
הראלה ישי
(צילום: פרטי)
מציאת בן/בת זוג לקשר רציני זו משימה לא פשוטה, לכל אחד הרצונות והקריטריונים החשובים לו. ישי מסייעת למצוא בן/בת זוג אידיאלי מתוך מגוון אפשרויות וזאת בעזרת האמפטיה, הרגישות, המקצועיות והמומחיות עליהם בנויה שיטת ההיכרויות הייחודית והבלעדית של ישי.
בחברת דו-לב ישנו מאגר פו"פ מגוון ואיכותי, שעבר ניתוח מקיף של גרפולוג מומחה לצרכי אימות פרטים ובניית קווי אופי כדי למקסם את הצלחת תהליך ההתאמה.
"הכל התחיל כשהייתי חניכה בבני עקיבא והכרתי בנות זוג או בני זוג למדריכים", נזכרה השבוע ישי שהיא אמא לשישה ילדים וסבתא לתשעה. "המשכתי עם השידוכים גם כשהייתי בשירות הלאומי, והמשכתי גם כשהייתי מרצה לכלכלה וחשבונאות במכללה הטכנולוגית".
כשהייתי סטודנטית הכרתי לבעלי את כל החברות שלי בנסיון למצוא לו שידוך, אבל בסוף התאהבתי בו והתחתנו. דווקא הוא שגילה שרוב הזמן אני עסוקה בשידוכים עודד אותי לפתוח את דו-לב. הרעיון היה להפוך אנשים למאושרים ולבנות בתים בעם ישראל. הסיפוק הכי גדול בעבודה זה כשזוגות מתחתנים או כשזוגות נשואים מגיעים לאימונים ומצליחים לשקם את הקשר ולהגשים את הזוגיות מחדש".
ומה חשבה המשפחה שלך?
"בהתחלה הרימו גבה וצחקקו ועם הזמן הם ראו שאני מצליחה, הם השתמשו בקשרים שלי ואמרו שהם מהמשפחה של השדכנית. צריך להבין שהקריירה לוקחת את רוב שעות היום אבל החיים הפרטיים שלי במקום הראשון, הבעל, הילדים והנכדים".
מה הלקח הראשון שלמדת, והאחרון במקצוע?
"הלקח הראשון - לא עובדת עם העולם החרדי, סגנון ההיכרויות שם שונה לחלוטין ולכן אני מראש מוותרת על האפשרות לפעול בו. הלקח האחרון - גם אם ההורים לוחצים אני לא רושמת ילדים ללא ידיעתם".
איזה פידבק קיבלת מתושבים וגורמים שונים בעיר?
"בתל אביב קיבלו אותי בזרועות פתוחות. גם היום, וגם בתל אביב העיר ללא הפסקה שיש בה הרבה אופציות להיכרויות, יש עדיין ביקוש גדול לשדכנית".
2 צפייה בגלריה
הראלה ישי
הראלה ישי
הראלה ישי
(צילום: פרטי)
מה הבנת על לקוחות במרוצת השנים?
"שמה שחשוב לאנשים בסופו של דבר זה משפחה וילדים, וזה מרגש אותי כל פעם מחדש. כמו שמשקיעים ביועץ עסקי, כך גם מגיעים אלי כשמחפשים ייעוץ בנושא אהבה, כמו בכל תחום גם כאן צריך בעל מקצוע שיכון נכון".
איך השפיע עליך משבר הקורונה?
"עבדתי רגיל, דווקא בתקופה הזאת אנשים חיפשו קשר ורצו לא לשאר בבדידות, הם היו מאוד יצרתיים נפגשו בפארקים על ספסלים בחוץ, בתחנות דלק ועוד".
למי את מרגישה חוב של תודה על הצלחתך?
"לבעלי היקר שתמך לאורך כל הדרך הוא מאפשר את המקום, דואג לי, משקיע זמן יכולת ומחשבה לעיתים גם מייעץ. ממש חי את העסק למרות שהוא מהנדס מכונות שמנהל פרויקטים גדולים".
ספרי לנו משהו שרק מי שקרוב אליך יודע.
"אני מתופפת".
תני טיפ אחד לאנשים שרוצים להתחיל בתחום שלך.
"לאהוב אנשים" .
איפה את חולמת להיות בעוד 10 שנים?
"עם עוד הרבה נכדים, ועוד הרבה זוגות נשואים שעברו דרך המשרד והקימו בתים מאושרים ומוצלחים. במשך כל שנות הפעילות שלי, ומתוך מאות זוגות שחיתנתי, למיטב ידעתי רק ארבעה זוגות התגרשו, מתפללת שהנתון הזה לא ישתנה".
הראלה ישי - 03-6565000