הכירו את שירה פרטמן, קוסמטיקאית רפואית בכירה שפיתחה שיטה ייחודית להבהרת והצערת עור לנשים, וכן טיפול מושלם באקנה.
שירה (40), גרושה ואם לשלושה ילדים, מתגוררת בשכונת נווה גן בפתח תקוה ומקבלת את לקוחותיה באווירה נעימה בקליניקה שפתחה בביתה עם כניסה נפרדת. היא עובדת עם מספר חברות קוסמטיקה, ביניהן החברות הישראליות "חוה זינגבוים" ו"kb pure". כמו כן, יש ברשותה את המכשור המתקדם ביותר בעולם לצורך טיפולי פנים וגוף (הסרת שיער, הצרת היקפים, טיפול בצלוליט וסימני מתיחה).
2 צפייה בגלריה
שירה פרטמן. קוסמטיקאית רפואית בכירה
שירה פרטמן. קוסמטיקאית רפואית בכירה
שירה פרטמן. קוסמטיקאית רפואית בכירה
(צילום: מריה ברודקין)
שירה היא מומחית בטיפולי הצערת העור, מיצוק והשבת נפחים ללא הזרקות וניתוח, טיפולי הבהרת כתמי פיגמנטציה, טיפול באקנה, טיפול בצלקות/חטטים וטיפולי גוף.
הניסיון הרב והמומחיות שלה הביאו אותה לפתח שיטת טיפול ייחודית במטרה להביא לתוצאה הטובה ביותר עבור לקוחותיה.
מה ייחודי בשיטה שפיתחת?
"מדובר בשיטה אבחונית וטיפולית המתייחסת למכלול היבטים - פיזי (היסטוריה רפואית, תזונה, מצב הורמונלי וכו'), נפשי (סטרס) ומצב העור (ביטוי חיצוני). בתוכנית הטיפול כל הפרמטרים האלה נלקחים בחשבון כדי להביא לתוצאה עמוקה ומיטבית. כמו כן, בשונה ממכוני קוסמטיקה רבים, במכון שלי אני מבצעת את כל האבחונים והטיפולים בעצמי".
תוכלי לתת דוגמה למקרה מעניין שטיפלת בו באמצעות השיטה שלך?
"אחת הלקוחות הגיעה אליי עם כתמים שמפוזרים על כל הפנים, שנוצרו מסיבות שונות במהלך השנים. במצב כזה צריך לדעת לאבחן את מקור הכתמים ולהתאים לה את הטיפול המיטבי ביותר. יש צורך לעשות שילוב נכון ולהתאים את התכשירים הנכונים שהיא תקח איתה להמשך טיפול בבית. לאחר שהלקוחה עברה אצלי סדרה ממוקדת תוצאות בקליניקה הכתמים הובהרו והתוצאה היתה מצויינת.
"אני מאמינה שבעזרת מחקר של שנים, התמדה ונחישות, אהבה למקצוע שלי ועבודה קשה אני מתמקצעת כל הזמן עוד ועוד. על מנת להצליח אני נותנת 100% מעצמי".
מה גורם לך לסיפוק מהעבודה?
"ברגע שהביטחון חוזר ללקוחה זה נותן לי סיפוק רב בעבודה, כי אני יודעת שבזכות הטיפולים היא יכולה לחזור לחיים מלאי עוצמה וביטחון. היא יכולה להפסיק להסתיר ולטייח את הפנים עם מייק-אפ. זאת הרגשת סיפוק שאני מצליחה לעזור ללקוחה. למעשה, זו בעצם השליחות שלי. יש הרבה רגעים כיפיים בתחום שלי - אני מכירה נשים חדשות מדי יום ומגשימה להן את החלומות".
עושה רושם שאת מאוד נהנית מהעבודה שלך. תמיד ידעת שאת רוצה לעסוק בתחום הקוסמטיקה?
"גדלתי בבית לאמא קוסמטיקאית, אבל לא תמיד ידעתי שאעסוק בתחום הקוסמטיקה. לאחר הצבא למדתי פסיכולוגיה באוניברסיטה, תמיד היתה לי זיקה לאסתטיקה. במהלך הזמן טיפלתי בחברות ובשכנות שהיו מאוד מרוצות מהטיפול הקוסמטי שהענקתי להן. בהמשך למדתי במסלול המלא של חוה זינגבוים, שהיא המומחית הגדולה של התחום. שם קיבלתי ידע רב שמשמש אותי עד היום. גם בימים אלה אני יוצאת להשתלמויות רבות וממשיכה להתמקצע.
"כאם חד הורית לשלושה ילדים קטנים לא ויתרתי והלכתי ללמוד ולהתפתח בתחום הקוסמטיקה על מנת להיות הכי טובה במה שאני עושה. אתן, הלקוחות שלי, ההוכחה להצלחה שלי. מגיעות אליי נשים מכל הארץ בכל טווחי הגילאים בעקבות המלצות - והתוצאות פשוט מדברות בעד עצמן".
2 צפייה בגלריה
שירה פרטמן. פיתחה שיטה ייחודית לטיפולי פנים וגוף
שירה פרטמן. פיתחה שיטה ייחודית לטיפולי פנים וגוף
שירה פרטמן. פיתחה שיטה ייחודית לטיפולי פנים וגוף
(צילום: מריה ברודקין)
איפה את רואה את עצמך בעוד 5 שנים?
"אני רואה את עצמי עם קליניקה גדולה יותר, שתתפתח כל הזמן בהתאם לחידושים העולמיים בתחום כדי להעניק ללקוחותיי את השירות הטוב ביותר".
את רואה כיום יותר מודעות בקרב נשים לתחום טיפוח עור הפנים והגוף?
"יש כיום מודעות גדולה לנושא. חלק מהנשים מגיעות לטיפול אחת לשבוע. הן משקיעות בעצמן, עושות ונראות הרבה יותר צעירות לגילן. אני דוגלת במשפט 'אין אישה לא יפה - יש אישה לא מטופחת'".
האם טיפולי הקוסמטיקה שלך יכולים לעכב טיפולים פולשניים?
"מי שרוצה לעכב את סכין המנתחים ואת ההזרקות מוזמנת להגיע אליי. לאחר הטיפולים שלי העור נראה טבעי. לפני שעושים ניתוחים או הזרקות בהחלט מומלץ להגיע לטיפולים לא פולשניים. יש אצלי בקליניקה את המכשור המתקדם בעולם ובאמצעות השיטה הייחודית שפיתחתי מתקבלות תוצאות מדהימות.
"אני רוצה לציין שפרוצדורת הזרקות וניתוחים לא מטפלים במרקם העור. בקליניקה שלי אני מטפלת במרקם העור ויש אצלי לקוחות שמשלבות בין הזרקות לבין טיפולי פנים לא פולשניים".
מה תגידי לאישה שאומרת לך "אין לי זמן לטפל בעצמי"?
"כשאת אומרת שאין לך זמן להשקיע בעצמך, או כשאין לך כסף להשקיע בעצמך, את בעצם אומרת לעצמך שאת לא מספיק חשובה. סדר עדיפויות הוא המפתח לשינוי החיים ואת תמיד צריכה לשים את עצמך במקום הראשון".
פרטים ליצירת קשר:
שירה פרטמן, טלפון 052-3590203
כתובת: אהרון כצנלסון 24, שכונת נווה גן, פתח תקוה.
אינסטגרם: shirapertman
פורסם לראשונה: 11:08, 28.07.21