יוצאת האח הגדול ותושבת פתח תקוה לשעבר, טהוניה רובל, שוברת שתיקה לאחר תקופה ארוכה בה טענה כי חווה מערכת יחסים מתעללת עם הגרוש שלה יניב בן משה.
3 צפייה בגלריה
 טהוניה רובל
 טהוניה רובל
טהוניה רובל
(צילום: דנה קופל)
"עד מתי נחווה אלימות מצד הגרוש? ואם זה לא מספיק, נחווה גם אלימות בחסות החוק שכולל הטרדות אינסופיות מצד המשטרה. ואם זה לא מספיק, גם יתלוננו עלייך, יפתחו לך תיקים במשטרה - כאילו את אחרון העבריינים", כתבה רובל אמש (ב') בסטורי עמוד האינסטגרם שלה, "כי תיקים יש לי ואפילו תמונות קלסתרון יש לי במשטרת ישראל, וכל מה שאני עושה זה רק להגן עליי ועל הבת שלי. לא פלא שנשים נרצחות בלי סוף".

3 צפייה בגלריה
הפוסט הראשון של טהוניה רובל
הפוסט הראשון של טהוניה רובל
הפוסט הראשון של טהוניה רובל
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

לסיום כתבה רובל: "כנראה שהמשטרה צריכה לעשות בדק בית עמוק ויפה שעה אחת קודם. אני שותקת כבר המון זמן ונמאס לי לשתוק".

3 צפייה בגלריה
הפוסט הראשון של טהוניה רובל
הפוסט הראשון של טהוניה רובל
הפוסט השני של טהוניה רובל
(צילום מסך מתוך עמוד האינסטגרם)

בסוף הסטורי פתחה טהוניה תיבת שאלות ושאלה את העוקבים שלה: "תגידו עוד מישהי חווה את מה שאני חווה? כי זה מרגיש לי לא מציאותי".
לאחר מכן כתבה כי היא מקבלת פניות רבות של סיפורים. "אין ספק שהמסקנה היא שאנחנו חיות במציאות שאנחנו חשופות לסכנה וחוסר צדק ואין מי שיגן עלינו", סיכמה.

קראו גם:

בשנה שעברה טענה רובל בראיון לחדשות 12 כי היא חווה מערכת יחסים אלימה עם בן זוגה לשעבר יניב בן משה שלא נותר אדיש ותקף אותה ברשתות החברתיות.
בעקבות הפרסום נשים נוספות טענו כי הן חוו מקרים דומים. אמש היא שוב שיתפה פוסט על ההתמודדות שלה ככל הנראה עם בן משה. כמו כן, בימים אלו היא בזוגיות עם יזם הנדל"ן שלומי טהורי.
ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל מתייחסת במלוא כובד הראש ומטפלת בכל תלונה או מידע שנוגע לאלימות במשפחה בכלל ואלימות בין בני זוג בפרט. ככלל, כל תלונה המתקבלת במשטרה ומעלה חשד לביצוע עבירה פלילית, נחקרת ומטופלת בהתאם לתשתית הראייתית במטרה להגיע לחקר האמת וכך גם במקרים נשוא פנייתכם.
"בשל צנעת הפרט לא נרחיב מעבר לאמור, אולם נציין כי בתיקי חקירה שהסתיימו ובהם נמצאה תשתית ראייתית לביצוע עבירה, הוגשו על ידי חטיבת התביעות כתבי אישום בבית משפט השלום בראשון לציון".