במוצאי שבת הקרובה תתקיים סוף סוף הכניסה השנייה והחגיגית של הדיירים לבית האח הגדול, כחודש וחצי לאחר כניסתם לבית.
3 צפייה בגלריה
בית האח הגדול
בית האח הגדול
בית האח הגדול
(צילום מסך מתוך רשת 13 )
יש דיירים ודיירות בבית בנווה אילן שכבר מחכים בקוצר רוח לכניסת הדיירים החדשים, במיוחד אלה שמבודדים בבית, כמו סתיו קצין. יצויין כי אחד הדיירים החדשים כבר נכנס בשבוע שעבר לבית האח הגדול - מדובר בבן הזוג של ניקול, אורי.
באופן טבעי, מדורי הרכילות באתרים השונים כבר העלו מספר שמות שצפויים להיכנס לבית, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר. חשוב לציין כי דברים עדיין יכולים להשתנות ולא בטוח בכלל שהשמות שצויינו הם באמת אלה שייכנסו בסוף.

3 צפייה בגלריה
סתיו קצין
סתיו קצין
סתיו קצין. מחכה לדיירים החדשים
(צילום: רן יחזקאל)

קראו גם:

הדייר הראשון שפורסם בתקשורת שהוא צפוי להיכנס לבית האח הגדול הוא ליאל קוצרי. אם אתם עוד לא מכירים אותו, אז הוא נחשב למאפר של הזמרת נסרין קדרי. אלא שבשלב מסויים פורסם שעבר ביניהם חתול שחור והם הסתכסכו עד כדי שהוא לא הגיע לחתונתה. ליאל קוצרי הוא אושיית רשת בפני עצמו ובהחלט אפשר להחשיב אותו ל"ידוען".
הדיירת השניה שפורסם בתקשורת כי היא צפויה להיכנס לאח הגדול היא ריקי רוטר, חרדית לשעבר בת 25 וכוכבת רשת שיש לה אלפי עוקבים. ריקי רוטר גם התגייסה למג"ב ויכולה לתת סוג של קונטרה לדייר החרדי יענקי גודהבר. אולם, מהכרותינו עם יענקי הוא לא נגרר לעימותים וסביר להניח שיחיה איתה בשלום.

3 צפייה בגלריה
בית האח הגדול
בית האח הגדול
בית האח הגדול
(צילום מסך מתוך רשת 13)

הדיירת השלישית שפורסם בתקשורת כי היא צפויה להיכנס לבית היא דנה משה, צעירה בת 21 מבית שאן. דנה היא בחורה נאה מאוד בעלת צבע שיער בלונדיני ונראה כי אם תיכנס לבית היא בהחלט תכניס צבע ועניין, במיוחד אצל הדיירים הגברים.
כאמור, הכל עוד יכול להשתנות עד מוצאי שבת. הדיירים שייכנסו לבית צפויים להיכנס למקום מבודד ב-48 שעות הקרובות עד לאירוע החגיגי.