15 שנה חלפו מאז פרצה לחיינו נטלי תורג'מן ונלחמה בפריים טיים נגד דפנה דה גרוט על ליבו של מי שהיה הרווק המבוקש בישראל גיא גיאור. בשמלת הכלה מופוארת היא עמדה מול ולעיני מדינה שלמה הוא אמר לה "לא" ובחר ביריבה שלה. "יש אגו שנשבר כשמול מדינה שלמה גבר זורק אותך", היא מודה במבט לאחור.
4 צפייה בגלריה
נטלי תורג'מן
נטלי תורג'מן
נטלי תורג'מן
(צילום: שלו שלום)

מאז היא נישאה פעמיים, באחת מהן לשי שירזי בנו של העבריין ריקו שירזי, שמצא את מותו בחיסול בעולם התחתון. כיום היא אם לארי בן הארבע, חובקת אהבה חדשה ובקרוב תינשא לבן זוגה בשנה האחרונה. "אני מאמינה גדולה באהבה", היא מצהירה.

"הלב נשבר"


תורג'מן נולדה וגדלה בשכונת קריית מנחם בירושלים, אחות שלישית מתוך שישה אחים. הוריה התגרשו ואביה מנהל כיום אורח חיים חרדי, "אמא שלי לימדה אותנו לשמור על האחדות", היא אומרת, "גם אחרי שהם נפרדו המשכנו לעשות יחד שבתות וחגים. אף פעם זה לא הרגיש עולמות נפרדים. גדלנו על הרבה ערכים, כבוד ואחווה".
היא למדה בתיכון לאמנויות במגמת מחול, שירתה בצבא כמש"קית משמעת ולאחר שהשתחררה החלה בלימודי תואר ראשון בחינוך. לתוכנית הריאליטי היא הגיעה די במקרה, "הסתובבתי בקניון מלחה יחד עם חברה שלי ואז ניגש אלינו בחור ושאל אם יש לנו בני זוג. לא הבנו מה הוא רוצה, אמרנו שאנחנו לא בעניין וברחנו. המשכנו להסתובב וכשיצאנו מהחנות הוא שוב ניגש אלינו ואמר 'בנות יקרות, תעשו לי טובה' ואז הוא הראה לנו דף עם פרטים של בנות וביקש שנירשם לתוכנית ריאליטי חדשה שאמורה להצטלם. רשמנו את הפרטים כבדיחה ועל מנת לעזור לו להשלים את המשימה", היא נזכרת בחיוך. "הוא הלך לדרכו ואנחנו לדרכנו".

4 צפייה בגלריה
נטלי תורג'מן
נטלי תורג'מן
נטלי תורג'מן
(צילום: שלו שלום)

למרות זאת, כשהגיעה ההזמנה לאודישן תורג'מן הסקרנית הלכה ומצאה את עצמה בגמר שרוב המדינה עקבה אחריו בנשימה עצורה. ברחובות הבירה עודדו אותה והחזיקו לה אצבעות בתקווה שתזכה בלבו של הרווק המבוקש. המציאות, כזכור, היתה אחרת. "זה נראה כאילו תוכנית טלוויזיה, שואו שהוא לא אמיתי אבל הלב שלי התרסק. הייתי בסך הכל בת 25. היום אני לא מרגישה פספוס, אבל שיצאתי מהריאליטי היתה תחושה של אכזבה".
מה היה הכי קשה?
"הפגיעה באגו. אני זוכרת את עצמי בשמלת כלה נכנסת לחופה והוא אומר - 'לא'. חזרתי לירושלים וחודש לא יצאתי מהבית. מההפקה שלחו לי מתנות ופרחים וגיא ביקש לדבר איתי. הוא הגיע לירושלים, שתינו קפה והוא ממש היה ג'נטלמן. זה חימם את הלב. הוא הסביר את עצמו שכן היו לו רגשות כלפיי ושההתלבטות היתה קשה אבל שאנחנו מגיעים מעולמות שונים ושדפנה היא מהעולם שלו ומהבית שלו".

"לצנוח ממטוס בלי מצנח"


כיום, בגיל 40, יש לה מסר לכל מי שחולם על 15 דקות תהילה, "מי שרוצה ללכת לריאליטי צריך לדעתי לעבור מבחן נפשי שבודק את החוסן, כי הנפילה זה כמו לצנוח ממטוס בלי מצנח, זה להתרסק", היא אומרת וחושפת כי לאחותה הציעו להשתתף בתוכנית הרווק עם דודו אהרון "בהפקה כבר תכננו שאני אכנס לתוכנית ואגיד לדודו אהרון 'שלום לא באתי להתחרות על הלב שלך אלא אחותי'. היא היתה בשלב המזוודות, והיא חזרה אחורה בגללי. התחננתי בפניה שלא תלך אמרתי לה שהיא הולכת לעשות את טעות חייה".
למה?
"ריאליטי זה לא לאף אדם, זה לא צריך להיות. זו טעות ללכת לריאליטי כי יש חיים שלפני ואחרי. מה שאתה חושב על עולם הזוהר זו אשליה. זו חשיפה שגם אם אתה זוכה הטלטלה הנפשית לא שווה את זה. ריאליטי זה לא אמיתי.
"אני זוכרת שצעדתי כמו נסיכה. נסעתי פעם ראשונה בלימוזינה, מעולם לא ענדתי תכשיטי יוקרה, אז את מרגישה נסיכה ללילה אבל כמו סינדרלה חוזרת הביתה לבד בטרנינג במונית. הקצוות שאת חווה מטלטלים את הנפש.
"את שואלת את עצמך 'מי אני?' האם אני הנסיכה שהייתי לפני דקה או שאני אותה נטלי שהייתי קודם?", היא אומרת ונזכרת, "כשעלתה התוכנית והתחילו לזהות אותי היו מתקרבים ומלטפים לי את היד, רוצים לראות שזה אמיתי. בהתחלה זה נעים אבל אחר כך זה הופך לקשה ומטריד, את לא יכולה לאכול בחופשיות או ללכת לים בלי שיצלמו. אני מצאתי מלא טומאה בזה וזה החזיר אותי לירושלים".

"הלב נשבר שוב"


תורג'מן מצהירה שהיא רומנטיקנית ומאמינה באהבה. אחרי התוכנית היא נישאה לעבריין שי שירזי שהיה בכלא, אפיזודה חולפת שהיתה מעדיפה להעלים. בגיל 30 היא הכירה את מי שהפך לבעלה, נתנאל גרטי. בגיל 36 ילדה את ארי שהוא כל עולמה, "אין לי איך להסביר מהו בשבילי", היא אומרת על בנה. "אני בת 40 לפני שנה נתנאל ואני התגרשנו והלב נשבר שוב. הוא צעיר ממני בשש שנים ופשוט רצה חיים אחרים. הזוגיות איתי היא של בית. אני אישה של בית. אני לא מהנשים שטסות לחו"ל - כל סדר היום שלי זה הבית, הילד והעבודה".
מה עשו לך הגירושים?
"ריסקו אותי. זאת היתה תקופה מאוד קשה. כשהתחתנתי עם נתנאל הייתי בטוחה שזה לנצח, לא האמנתי שדברים נגמרים, אפילו שכבר חוויתי שברונות לב. רציתי עוד ילדים, אחים לארי, ורציתי משפחה שלמה, לא כמו שההורים שלי התגרשו. רק כשנפל לי האסימון שהוא לא בשבילי ושהקדוש ברוך הוא עשה את זה אז פתחתי עיניים".
אבל כרומנטיקנית ללא תקנה תורג'מן מצאה אהבה חדשה והפעם כך היא מקווה שזה אכן יהיה לתמיד. "לפני שלושה חודשים הוא לקח אותי לכותל. היו שופרות וחופה והשיר של עומר אדם שאני אוהבת הוא הציע לי נישואין, ואנחנו עומדים להתחתן".
איך ממשיכים להאמין באהבה?
"אני אדם אופטימי שתמיד מאמין באהבה, זה משהו שהקדוש ברוך הוא מנחה אותי לעשות. האמונה בו שומרת לי על השפיות.
"אני אמא טובה, אדם עם נתינה אין סופית ומלאת רגש וחום. גם כשאני עובדת ויש לי יום לחוץ עם 5 עוגות להכין, אני מתחילה לדבר איתו. וכמובן גם האמהות לילד שלי שאני הכי גאה בו בעולם והוא יודע שאני תמיד איתו".

עוגה לכל הזדמנות


אהבה חדשה שגילתה תורג'מן בשנים האחרונות היא לעולם הקונדיטוריה. "עסקתי בנדל"ן אבל בתקופת הקורונה עם כל הסגרים הייתי כל הזמן בבית וחיפשתי תעסוקה מעניינת. אמא שלי, רבקה, היתה קונדיטורית ברמה הכי גבוהה. כילדה ונערה הייתי נצמדת אליה כשהיא אופה.
"התחלתי לחפש מתכונים, נרשמתי לסדנה באינטרנט ובעוגה הראשונה שהכנתי כאדם בוגר הבנתי שזה מה שאני רוצה לעשות. התאהבתי בזה. הייתי מכינה מקרונים עד 2:00 בלילה, את כל סוגי העוגות והקינוחים. הייתי מפנקת את הסביבה וממש מחכה שתהיה סיבה להכין עוגה. אחותי קנתה ארון חדש הייתי מכינה עוגה, דברים הכי שטותיים הייתי מגיעה עם עוגה".
תורג'מן לקחה את התחביב צעד קדימה ונרשמה ללימודים מקצועיים במכללת השף בירושלים. קיבלתי את הציון הגבוה ביותר 97 - מצטיינת הקורס.
מאז היא עמוסה בהזמנות לעוגות וגם מקיימת סדנאות אפייה לילדים. בכל פעם שאני מתחילה סדנה אני מרגישה שאני נכנסת לחופה, זה בייבי שנולד לי משילוב של שתי אהבות גדולות - אפייה וילדים".
הילדים לא יודעים שהיית בטלוויזיה, אבל המבוגרים זוכרים אותך מהריאליטי?
"כן. לא מזמן נכנסתי לקנות ציוד לאפייה והמוכרת אמרה לי 'נשארת אותו דבר'. מפרגנים לי וזה מחמם את הלב ועושה טוב שזוכרים אותי", היא צוחקת, "זה מראה שלא הזדקנתי".

קראו גם:

מתכוני עוגות לחג של נטלי


לוטוס עם גבינה
החומרים:
לתחתית
200 גרם עוגיות לוטוס טחונות
75 גרם חמאה מומסת

4 צפייה בגלריה
עוגת לוטוס עם גבינה של נטלי
עוגת לוטוס עם גבינה של נטלי
עוגת לוטוס עם גבינה של נטלי
(צילום: שלו שלום)

למלית
2 מיכלים שמנת מתוקה 38%
1 כוס או 200 גרם סוכר לבן
1 חבילה אינסטנט פודינג וניל
1 גביע שמנת חמוצה 15%
500 גרם גבינה לבנה 9%
100 גרם שוקולד לבן מומס + 150 גרם שמנת מתוקה (להמיס יחד ולשמור בצד)

ההכנה:
טוחנים את עוגיות הלוטוס, ממיסים את חמאה ומערבבים יחד, מהדקים לתחתית ומכניסים למקפיא.
הכנת המלית: מקציפים שמנת מתוקה, סוכר ופודינג, מוסיפים את הגבינות בתנועת קיפול ומוסיפים את השוקולד הלבן המומס. שופכים את כל הבלילה לתבנית קוטר 18 ס"מ ומכניסים למקפיא לארבע שעות או למקרר למשך לילה.
לאחר מכן ממיסים את ממרח הלוטוס במיקרוגל, שופכים על העוגה ומקשטים עם עוגיות לוטוס שלמות.

גבינה ופירורים
החומרים:
250 גרם ביסקויטים פתי בר
100 גרם חמאה

4 צפייה בגלריה
עוגת גבינה ופירורים של נטלי
עוגת גבינה ופירורים של נטלי
עוגת גבינה ופירורים של נטלי
(צילום: שלו שלום)

למלית
2 גביעי שמנת מתוקה 38%
1 פודינג וניל חבילה
חצי כוס סוכר
200 גרם שמנת חמוצה 27%
500 גרם גבינה לבנה 9%

ההכנה:
טוחנים את הביסקוויטים, ממיסים את החמאה ומערבבים יחד. (שומרים שלוש כפות בצד), מהדקים לתבנית ומכניסים למקרר. מקציפים במיקסר את השמנת המתוקה, הסוכר והפודינג עד לקבלת מרקם אחיד. מקפלים לתוך הבלילה את השמנת החמוצה והגבינה הלבנה, ומעבירים לתבנית. מפזרים את התערובת ששמרנו.