זה קרה ביום שישי בשעה 13:30 בצהריים. קובי פרץ, זמר ידוע ואהוב, נסע על כביש 4 עם ילדיו הקטנים כדי לעשות קצת קניות לקראת השבת. אחרי שלושה ימים של שקט בגוש דן, הוא חשב שהביקור יעבור בשלום והמשפחה תהנה קצת מהשמש הנעימה של חודש נובמבר.
2 צפייה בגלריה
קובי פרץ עם ילדיו בזמן האזעקה
קובי פרץ עם ילדיו בזמן האזעקה
קובי פרץ עם ילדיו בזמן האזעקה
(צילום: מתוך אינסטגרם)
אבל לאנשים האפלים מהרצועה היו תוכניות אחרות עבורו ועבור תושבי פתח תקוה וגוש דן. כאשר קובי היה על כביש 4 לפתע נשמע אזעקה.
כביש 4 הוא כביש ראשי ומהיר, אין מבנים מסביב ואין מקום להתגונן בו מפני הרקטות. לכן קובי מילא אחר הנחיות פיקוד העורף ונאלץ לשבת על הכביש ולהניח את הידיים על ראשם של הילדים הרכים.
האירוע הזה, שבו קובי פרץ צריך להתגונן מפני רקטות ביום שישי בצהריים, הרגיז מאוד את הזמר. בחשבון האינסטגרם שלו הוא כתב בין השאר: "בזמן שאני בדרך לקניות לכבוד שבת קודש באמצע כביש 4 כביש ראשי פתאום אזעקות וטילים מעלינו והבת שלי נרדמה לי באוטו.
"הוצאתי את הילדים כמו מטאור בזמן שכולי פקעת עצבים איך עדיין הזבלות יורים עלינו אחרי מעל חודש ימים... ממשלת ישראל מה לא מובן לכם י'מנותקים... עזה חייבת להימחק ולהיות מושמדת עם כל זרע עמלק עם או בלי אטום, פשוט חייבים להשמיד את כל עזה ולהכחיד כל מי שנמצא שם כי כולםםםם שם מחבלים אפסים חלאות. תוציאו את החטופים שלנו ותמחקו את כל המקום הזה שזורע ועושה הרס בכל העולם".

2 צפייה בגלריה
הסטורי המלא של קובי פרץ
הסטורי המלא של קובי פרץ
הסטורי המלא של קובי פרץ
(צילום: מתוך אינסטגרם)

קראו גם:

יצויין כי כתוצאה מהמטח ביום שישי בצהריים נפגעו באזור תל אביב שתי נשים באורח קל. בפתח תקוה נחבלו מספר אנשים באורח קל במהלך הריצה למרחב המוגן, כוחות מד"א הצלה פתח תקוה טיפלו בהם בשטח.