היונים כמטרד כעיקרון, היונים מסמלות דברים מאוד חיוביים. אהבה חזקה, שלום ועוד. אבל כשהן מגיעות אל עדן החלון, מתיישבות על המזגן וכדומה, הן כבר פחות נחמדות ופחות רצויות, בלשון המעטה. זאת, מפני שהן עושות הרבה מאוד רעש ובונות כינים, בהם יש מזיקים שונים כמו כינים ופשפשים וכדומה.
1 צפייה בגלריה
ל.א.מ הרחקת יונים וציפורים
ל.א.מ הרחקת יונים וציפורים
ל.א.מ הרחקת יונים וציפורים
(צילום: pixabay)
החלק הנורא ביותר מעבר למה שהזכרנו עד עכשיו לגבי היונים והדרכים שהן מטרידות אותנו, יש את החלק הגרוע ביותר – לא משנה כמה ננסה ומה נעשה, הן פשוט מסרבות לעזוב! ברגע שהן מתמקמות במקום מסוים, הן ממשיכות לחזור אליו ולכן הרחקת יונים הפך למקצוע של ממש וגם מאוד מבוקש.
דרכי הרחקה אפשריות כאמור, הרחקת יונים הוא מקצוע לכל דבר ועניין וזאת, משום שמאוד מורכב להבין כיצד להרחיק אותן ולהתאים את אמצעי ההרחקה לתנאים הקיימים. לכן חשוב לדעת, שאכן יש שיטות אפשריות שונות. לדוגמה, רשת יונים, דוקרנים, דבק ועוד. מן הסתם, כל שיטה מתאימה לתנאים סביבתיים שונים, למשך הזמן שהיונים נמצאות במקום, הרצון של הדייר בבית וכך הלאה.
היתרונות של רשת יונים כאמור, יש שיטות שונות אפשריות. אז למה לבחור דווקא באפשרות של רשת יונים? ובכן בתור התחלה, זוהי שיטה מאוד הומנית. על הדרך שבה היא עובדת, נסביר בהמשך. כמו כן, באופן יחסי, מאוד קל לשים ולהסיר אותה והדובדבן שבקצפת – זה פשוט עובד!
איך עובדת רשת יונים? רגע לפני שאתם בוחרים להשתמש בה, חשוב לדעת איך רשת היונים בכלל עובדת. אם כן, מדובר על רשת של חוטי מתכת עם חורים קטנים, אותה פורשים על השטח שרוצים לחסום. הרשת הזו מאפשרת חדירה מלאה של אור ואוויר, אבל לא מאפשרת ליונים להיכנס וכך, בשלב מסוים, הן פשוט מפסיקות לנסות ומחפשות מקום אחר בשביל להתמקם בו.
הרחקה מקצועית כאמור, התחום של הרחקת יונים הוא תחום מורכב ולמרות שרבים מנסים לבצע את המשימה בכוחות עצמם, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בעזרת מרחיק יונים מקצועי ומנוסה. אמנם ההרחקה המקצועית דורשת השקעה כספית, אבל אם אתם רוצים שהיונים יניחו לכם, היא שווה כל שקל!
לסיכום כרעיון, היונים הן חיה קסומה ומקסימה. אבל כשהן נוחתות בשטח הבית, זה כבר הרבה פחות קסום ואפילו הופך למטרד. הבעיה היא, שכדי להרחיק יונים נדרשת התערבות של איש מקצוע, שיוכל להמליץ לכם על הדרך הטובה ביותר לעשות זאת ובדרך כלל הדרך הטובה ביותר היא רשת יונים. זאת, משום שהיא מאוד יעילה ומאוד הומנית.