פיקניק משפחתי בפארק
לא משנה אם אתם מחפשים רעיון לבילוי בשבת נעימה, יום חג באביב או סתם בילוי נעים לשעות אחה"צ – פיקניק משפחתי תמיד יהיה רעיון נהדר. הצטיידו בשמיכה או מחצלת גדולה, הביאו מפה קטנה וכמה כלי אוכל וכמובן גם כריכים, חטיפים, ירקות ופירות לקינוח. אם אין לכם זמן להתארגנות והכנות מקדימות, תוכלו פשוט להזמין פיצה פתח תקווה וליהנות מאוכל טעים ומפנק שבטוח גם הילדים יאהבו.

1 צפייה בגלריה
בילוי משפחתי כיפי ומהנה
בילוי משפחתי כיפי ומהנה
בילוי משפחתי כיפי ומהנה
(צילום: PEXELS)

סיורי שוק טעימים
אפשרות נוספת לבילוי משפחתי המשלב אוכל והנאה קולינרית היא טיול בשוק העירוני, או נסיעה לביקור בשווקים עירוניים אחרים שהם צבעוניים ומלאים בסחורה טרייה ומעניינת. אולי תתפלאו לגלות שלא צריך להגיע לשוק רק כדי לערוך קניות, אלא ביקור וחוויה כזו יכולה להתמקד בהיבט הקולינרי הטעים הכולל ניסיונות וטעימות של דוכני האוכל והמסעדות שנמצאות במיקומים שונים בשוק, שלרוב יהיה אוכל אותנטי ממטבחים שונים.
סיור חווייתי במוזיאון
תוכלו להפוך את הטיול המשפחתי שלכם להרפתקה חינוכית על ידי תכנון סיור במוזיאון. כדאי לבחור מראש נושא שמעניין את כל בני המשפחה, ובהתאם לבחור את המוזיאון המתאים לערוך בו ביקור. חלקו לכל אחד מבני המשפחה מפה של המוזיאון, ועברו יחד בין החללים והמוצגים כדי לחקור, ללמוד ולהכיר דברים חדשים ומרתקים. ישנם מוזיאונים המציעים אטרקציות ופעילויות אינטראקטיביות, שיעניקו לילדים חוויה לימודית מהנה נוספת.
טיול משפחתי בטבע
אין כמו להתנתק מהמולת היומיום ולהתחבר מחדש לטבע בטיול משפחתי רגוע. כדאי להעדיף מסלולי טיולי ייעודיים למשפחות, מבחינת אורך וקושי של המסלול, ולחפש כאלו המציעים ציוני דרך מעניינים או נופים ייחודיים. זכרו לצאת לטיול עם ציוד הכרחי כמו נעלי הליכה, מים בכמות מספקת, כובעים וקרם הגנה להגנה מהשמש ואולי גם כמה משחקים לדרך שיוכלו להעביר לקטנטנים את הזמן. טיול בחיק הטבע לא רק מעודד פעילות גופנית, אלא הוא גם מעצים את תחושות הפליאה וההערכה לעולם הטבע.
ערב סרט משפחתי
הכניסו את החוויה וההתרגשות של הקולנוע לביתכם, וארגנו ערב סרט כיפי ומהנה שהילדים לא ישכחו. תוכלו להכין פופקורן בשיטה ביתית, להצטייד בכמות גדולה ומגוונת של חטיפים וכמובן לבחור מראש את הסרט המשפחתי המועדף על כולם. כדי להוסיף לחוויה ולהנאה, החשיכו לחלוטין את החלל בו תצפו בסרט, פרשו וסדרו שמיכות וכריות על הרצפה כך שכל בני המשפחה יוכלו להתרווח ולהתכרבל יחד מול המסך.
ערב משחקים משפחתי
אפשרות נוספת לערב משפחתי כיפי בבית היא כזו הכוללת משחקים חברתיים, בין אם מדובר על משחקי קופסא, משחקים תחרותיים, משחקי וידאו אינטראקטיביים או משחקים מקוריים אחרים שתוכלו להכין בעצמכם. תוכלו לערוך טורניר משפחתי הכולל רישום נקודות והענקת פרסים, או להתבסס על משחקים קבוצתיים מהנים ומגבשים המעודדים שיתופי פעולה.
מדורה מול השקיעה
מי אמר שמדורות הן רק לל"ג בעומר? ילדים אוהבים את הקונספט של החוויה הזו, והרי אין דבר טעים יותר ממרשמלו צלוי על האש. תוכלו להעצים את ההנאה והחיבור המשפחתי עם ארגון מדורה כיפית ונעימה בזמן השקיעה, כך שגם תוכלו "לסגור פינה" עם תעסוקה וארוחת ערב בשעות אחה"צ.
החליטו אם להכין תפוחי אדמה צלויים במדורה, או להצטייד במנגל חד פעמי וכמות קטנה של בשרים ולערוך על-האש טעים. זכרו לבחור מקום מותאם וחוקי בו תוכלו להקים את המדורה, וכמובן הקפידו על כללי הבטיחות בקרבת האש – עבורכם ועבור הילדים הנרגשים.

מוגש מטעם: dominos