מדובר בדרך לדאוג כי יהיה לאותם משקיעים נכס מניב לרשותם שיאפשר פנסיה או משכורת חודשית, וגם יספק תשואה אמיתית וטובה בכל חודש. נדלן ביוון מספקת בין היתר בטחון לשנים הבאות ואף מגורים במדינה חדשה ומזמינה בעיקר לישראלים. השקעות ביוון החלו לצבור תאוצה במקביל לעליית מחירי הנדלן בישראל בעוד שכיום כמעט בלתי אפשרי לקנות נכס להשקעה בארץ. מי שרוצה לקנות דירה ולהבטיח את עתידו ועתיד הילדים שלו מחפש מדינות אשר בהן הנכסים יותר ברי השגה ורוצה לקנות דירה, בית פרטי, יחידת נופש ואפילו חנייה בכול מדינה אחרת שמאפשרות קניית נכס במחיר שאינו עולה על חצי מיליון שקל ובכך רכישת דירה או כל נכס אחר ללא צורך בגיוס הון עצמי או בלקיחת הלוואות גדולות או משכנתא.
1 צפייה בגלריה
נדל"ן אחד על אחד
נדל"ן אחד על אחד
נדל"ן אחד על אחד
(צילום: FREEPIK)
איזה נכסים אפשר להשיג ביוון? יוון היא מדינת איים יפה הקרובה לישראל - גם מבחינה תרבותית וגם מבחינה פיזית. אל המדינה הידידותית הזו אפשר להגיע בשעה וחצי של טיסה - מה שעוזר לבוא ולנהל את ענייני הנכס כמה פעמים בשנה ללא בעיה. מלבד זאת כיום ישנן חברות ניהול שמבצעות את כל הפעולות הדרושות עבור הרוכשים החל מאיתור שוכרים עד לאיתור הנכס המתאים כולל שירותי תחזוקה של נכסים מסוימים כמו למשל דירות נופש להשכרה, חניונים, יחידות דיור בתים פרטיים RBNB וכולי. בשל הנוחות רבים מהישראלים שמבצעים השקעת נדל"ן ביוון ויכולים ליהנות מתשלום של החזר ההלוואה שנלקחה לרכישת הדירה בתוספת רווחים נקיים שייכנסו אל חשבון הבנק בכל חוש בחודשו.
זה נכון שיש דמי ניהול אותם צריך לשלם מדי חודש לחברת הניהול במידה ותיקחו חברה או שתבחרו סוכני נדלן שימצאו לכם את הנכס המתאים ביותר - ובכל זאת רבים יכולים להחזיר את ההשקעה לאחר מספר שנים ולהתחיל להנות מרווחים גדולים יותר. בשל כל הסיבות האלה רבים עושים צעד כבר לפני שהמחירים יעלו גם ביוון ורבים בוחרים להשקיע במגוון רחב של אפיקים החל מדירות באתונה להשכרה עד חניונים, בתי מלון, יחידות דיור אייר בי אנד בי וכשאר נכסים מניבים.