בשנים האחרונות שירות של אחסון תכולת דירה הופך לנפוץ יותר ויותר, ולא בכדי; מדובר בשירות נוח במיוחד שחוסך מאיתנו הרבה כאב ראש. מחפשים שירות של אחסון תכולת דירה? לפניכם כל מה שצריך לדעת.
1 צפייה בגלריה
אביה גדולים באחסנה
אביה גדולים באחסנה
אביה גדולים באחסנה
(צילום: pixabay)
אחסון תכולת דירה – דברים שחשוב לשים לב אליהם הציוד והרכוש שלנו הוא פחות או יותר כל החיים שלנו, לכן כאשר אנחנו בוחרים בשירות של אחסון תכולת דירה ישנם מספר דברים שחשוב מאוד לשים לב אליהם:
  • היצע המחסנים של החברה וגודלם– הדבר רלוונטי במיוחד אם מדובר בציוד ורכוש רב, שכן ישנו צורך במחסן גדול שיוכל להכיל את כל הציוד מבלי שיהיה מאוחסן בצפיפות ויכול לגרום לנזק. הדבר רלוונטי גם כאשר מדובר במעט ציוד– לרוב ככל שגודל המחסן גדול יותר כך גם התמחור גבוה יותר (מכיוון שחלל זה יכול היה להכיל ציוד של אדם אחר) ולכן ברגע שחברת האחסון מחזיקה במחסנים קטנים זה יכול להוזיל את עלויות האחסון באופן משמעותי.
  • שירותי אבטחה– חשוב מאוד לוודא שלחברה של אחסון תכולת דירה יש שירותי אבטחה על המחסנים 7/24 שכן ציוד יקר ערך מאוחסן שם וזהו מכרה זהב בעבור גנבים ופורצים. ברגע שהמחסנים מאובטחים לכל אורך שעות היממה ובכל ימות השבוע כך מובטח לכם שהציוד שלכם מאוחסן בבטחה.
  • ביטוח תכולה– שירות חשוב נוסף הוא שירות ביטוח על התכולה; כאשר הציוד מאוחסן במחסן תמיד יכול לקרות מקרה של ארגז שנופל מכיוון שהוא לא עומד כמו שצריך, ולא היינו רוצים שייגרם נזק כלשהו לציוד שלנו. ברגע שישנו ביטוח תכולה כך אתם יכולים להיות בטוחים שלחברה יש אינטרס לשמור על הציוד שלכם בקפידה וכן שאתם מכוסים במקרה ובכל זאת נגרם נזק כלשהו.
  • גישה 7/24 בעבורכם למחסנים– מעבר דירה או דירה בשיפוץ הם מצבים לא נוחים במיוחד, שכן כאשר הציוד שלנו אינו בהישג היד שלנו. ההמלצה שלנו היא כמובן להשאיר את הציוד שהכרחי לכם נגיש, אך אם בכל זאת אתם זקוקים לגישה למשהו מן הציוד שלכם בכל שעה ביום, כדאי שלשירותי אחסון תכולת דירה בו אתם בוחרים תהיה יכולת לתת לכם גישה לציוד שלכם בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע.
  • חברת אחסון תכולת דירה בעלת פריסה ארצית– כאשר אתם בוחרים חברת שירותי אחסון תכולת דירה הקפידו לבחור בחברה בעלת פריסה ארצית, דבר המעיד על כך שמדובר בחברה גדולה ואמינה וכן שאנשי השירות של החברה עומדים לרשותכם בכל מקום בארץ.