אז למה ליסוע למשחק פרמייר ליג?
אם החלטתם ליסוע למשחק כדורגל, ואתם מתלבטים לאיזה משחק ליסוע, כדאי מאוד שתבחרו במשחק פרמייר-ליג. כפי שאמרנו, זו הליגה החזקה ביותר בעולם, ולכל קבוצה בה יש היסטוריה מפוארת ועשרות אלפי אוהדים. אפילו משחקים בין קבוצות קטנות לכאורה הם חוויה מדהימה. תשכחו מכל מה שאתם מכירים בישראל, משחק בין שתי קבוצות 'תחתית' בפרמייר-ליג הוא ממש לא משחק בין עירוני קריית שמונה להפועל חדרה. נסו לדמיין אצטדיונים ברמה הגבוהה ביותר שיש, עם עשרות אלפי אוהדים מלאי אנרגיה שלא מפסיקים לצעוק ולעודד כל המשחק. ואם החלטתם ללכת על משחקי צמרת של קבוצות גדולות - אז החוויה בכלל מטורפת.

2 צפייה בגלריה
כרטיסים לליגה האנגלית
כרטיסים לליגה האנגלית
כרטיסים לליגה האנגלית
(צילום: freepik)

איך אפשר להשיג כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית?
אז החלטתם לקנות כרטיסים לליגה האנגלית ובא לכם לקנות כרטיסים למנצ'סטר סיטי, או כרטיסים לטוטנהאם כדי לראות את מנור סלומון, איך עושים את זה? קודם כל כדאי לדעת שמדובר על סיפור לא זול אנו ממליצים לכם בחום רב להיעזר בסוכנויות ישראליות ולרכוש דרכן כרטיסים. למה לעשות את זה? כי קשה מאוד להשיג כרטיסים בדרך אחרת. לרוב, הכרטיסים דרך האתרים הרשמיים של הקבוצות נחטפים מהר או שאין מספיק כרטיסים זמינים, ולא כדאי להתחיל להתעסק עם גופים אחרים ולא רשמיים שאתם לא מכירים. בנוסף, בשונה ממדינות אחרות, אי אפשר להשיג כרטיסים למשחקי פרמייר-ליג ברגע האחרון. פרטים נוספים תוכלו למצוא בלינק הבא כרטיסים למשחקי הליגה האנגלית.
איך כדאי להזמין את הכרטיסים בפועל?
אז נניח שהחלטתם לקנות כרטיסים לארסנל, מה לעשות עכשיו? קודם כל כדאי לוודא את התאריך הסופי של המשחק ולראות שהוא מתאים לכם, כי התאריכים הראשוניים יכולים להשתנות מעט על פי משחקים אחרים של הקבוצות או השתתפות במפעלים אירופים. לרוב, שבוע לפני המשחק יש כבר תאריך סופי וסגור שלא משתנה. אנו לא ממליצים להגיע למקום ולקנות כרטיס, אלא להזמין מראש דרך סוכנויות ישראליות ומוכרות כמו ARENA TICKETS. מכיוון שטיסה כזו היא אירוע לא זול, אל תתפתו להצעות של כל מיני סוכנויות מפוקפקות שמציעות לכם מחירים סופר אטרקטיביים. בדקו היטב מול מי אתם עובדים, וודאו שזו חברה מוכרת עם שם טוב וגב. בנוסף, שווה לחשוב האם יש לכם כוח להרכיב בעצמכם את כל החבילה מסביב - טיסות מלונות, וכל מה שצריך, או שאתם פשוט מעדיפים לקנות חבילת הכל כלול וזהו.
מה משפיע על מחירי הכרטיסים למשחק?
כפי שציינו, הכרטיסים למשחקי פרמייר-ליג נחשבים ליקרים יחסית לכרטיסים אחרים, אבל כמובן שגם בתוך הכרטיסים למשחקי פרמייר-ליג יש מדרג מחירים מסוים. אז הכנו לכם כאן רשימה קצרה של פרמטרים שיכולים להשפיע על מחיר הכרטיס:
1. מהו המשחק - כמובן שככל שהמשחק יהיה דרמטי ומשמעותי יותר, המחיר של הכרטיס יהיה גבוה יותר. כרטיס למשחק בין שתי קבוצות מרכז טבלה בתחילת העונה יהיה זול יותר מכרטיס למשחק בין שתי קבוצות שמתמודדות באופן ישיר על האליפות בשלבים מתקדמים יותר של העונה.
2. מיהן הקבוצות שמשחקות - לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין שככל שהקבוצה גדולה יותר, המחיר של הכרטיס יהיה יקר יותר. המחיר של כרטיס לדרבי של מנצ'סטר או למשחק בין ליברפול לארסנל יהיה יקר יותר ממחיר לכרטיס של ווסט ברומיץ' נגד וויגאן.
3. מקום ישיבה באצטדיון - מחיר הכרטיס גם מושפע מהמקום שבו יושבים באצטדיון. ככלל אצבע ניתן לומר שכרטיסים למושבים מאחורי השער זולים יותר מאשר כרטיסים למושבים לאורך המגרש, וככל שהמקום קרוב יותר למגרש הוא יעלה יותר.
4. חבילות - לפעמים יש חבילות הכל כלול שיכולות להוזיל את מחיר הכרטיס, ושווה לבדוק את העניין הזה. בנוסף, יש מועדוני לקוחות שונים שמציעים מחירים זולים יותר. כדאי להיות מודעים אליהם, אך גם לדעת שלא תמיד המחירים שלהם הם הזולים ביותר.

2 צפייה בגלריה
הליגה האנגלית
הליגה האנגלית
הליגה האנגלית
(צילום: freepik)

האם כדאי להגיע למקום ולחפש כרטיסים, או להזמין כרטיסים מהארץ?
האמת היא שזו שאלה די מורכבת, שגם תלויה ומשתנה בין משחקים וקבוצות. ככלל ניתן לומר שאם אתם אנשים מסודרים שחשוב להם לדעת הכל מראש ולהכין תכנית מוקפדת, עדיף כמובן שתזמינו כרטיס מראש ותגיעו למשחק בראש שקט כשהכל ברור לכם. גם אם אתם רוצים לצפות במשחק של אחת הקבוצות הגדולות לא כדאי להגיע למקום ולחפש כרטיסים. לרוב, אלו משחקים עם סולד אאוט, והסיכוי שלכם להשיג כרטיס במקום ביום המשחק הוא אפסי ממש. מצד שני, אם אתם אנשים יותר הרפתקנים וזורמים, אפשר בהחלט לנסות להשיג ביום המשחק כרטיסים למשחקים של קבוצות קטנות יותר. לכן, אם אתם מוכנים לקחת בחשבון שיש סיכוי שלא תצליחו לראות את המשחק, ושגם אם תצליחו להשיג כרטיס יש סיכוי שהוא לא יהיה למקום ממש טוב באצטדיון, אפשר בהחלט להגיע למקום בלי לרכוש כרטיסים מראש. היתרון בשיטה הזו הוא שלרוב המחיר של הכרטיס יהיה נמוך יותר מאשר בהזמנה מראש.
אז איזה משחקים כדאי ללכת לראות השנה?
הכנו לכם כאן רשימה קצרה של קבוצות ומשחקים שממש כדאי לצפות בהם בעונה הקרובה בפרמייר-ליג:
1. הקשר הישראלי - בעונה הקרובה ישחק הכוכב שלנו מנור סלומון במדי טוטנהאם. אחרי עונת פריצה בפרמייר-ליג בשורותיה של פולהאם עבר סלומון לקבוצת הצמרת מלונדון, ושיתוף הפעולה האפשרי בינו לבין הארי קיין יכול להיות מעניין מאוד.
2. הדרבי של מנצ'סטר - זהו אולי המשחק האמוציונלי ביותר בפרמייר-ליג. מצד אחד מנצ'סטר יונייטד, הקבוצה עם העבר המפואר והמסורת העשירה, אך ההווה האפור, שמתחילה להתאושש וחולמת על חזרה לימים הגדולים. מצד שני, מנצ'סטר סיטי, מפלצת כדורגל בלתי ניתנת לעצירה, עם מסורת פחות מפוארת, אך היא זו ששולטת בשנים האחרונות בפרמייר-ליג באופן מוחלט, ובשנה האחרונה הצליחה סוף כל סוף לזכות גם בליגת האלופות.
3. משחק בלונדון - אם אתם בלונדון במקרה, יש סיכוי גדול מאוד שתוכלו לראות משחק פרמייר-ליג. העיר לונדון שולחת לא פחות מ- 6 נציגות לליגה: טוטנהאם, ארסנל, צ'לסי, פולהאם, ק.פ.ר, וווסטהאם. יהיה מעניין לראות את ארסנל מנסה להתאושש מהאכזבה הנוראית של העונה שעברה, או את הפרויקט החדש של צ'לסי. כמובן שאם יש משחק דרבי - אז בכלל כדאי להשיג כרטיסים.
סיכום
אין ספק שלהגיע למשחק פרמייר-ליג זו חוויה של פעם בחיים. אז תזמינו כרטיס, ותשתדלו ליהנות גם בשבילנו!



מוגש מטעם: arenatickets