ההתחממות הגלובלית הופכת את ימי הקיץ לכאלה המחייבים קירור ואת ימי החורף הקרים במיוחד המחייבים חימום. האמצעי היעיל ביותר להשלטת הטמפרטורה הרצויה בחללים סגורים הוא כמובן המזגן. מכיוון שיחידת המיזוג, כמו כל מכשיר חשמלי אחר, דורש תחזוקה ומדי פעם גם תיקון – חשוב מאוד שלכולנו יהיה טלפון של טכנאי מזגנים מומלץ. אחד כזה שגם אתם הייתם שמחים להמליץ עליו לחבר או השכנה, לסבתא ולקרובים אליכם בלב שלם. גרים בפתח תקווה ויש לכם מזגן או שאתם רוצים להתקין מזגן? אתם חייבים את מספר הטלפון של אברהם מור מאולימפוס – טכנאי מזגנים מומלץ בפתח תקווה והסביבה.
למה דווקא הוא?
  • בגלל הניסיון – אבי הוא מומחה בתחום המזגנים כבר למעלה מ-20 שנה ונותן שירות בפתח תקווה ובכל אזור המרכז.
  • בגלל המקצוענות, הידע והשירות המקיף – באולימפוס יש צוות של טכנאי מזגנים הפרוסים במרכז ולרבות בפתח תקווה. הצוות מתמחה בביצוע כל העבודות הקשורות במיזוג – התקנה ותיקון של מזגנים, לרבות מגוון סוגי תקלות וסוגי המזגנים כגון: תיקון יחידות מיזוג מזגנים מיני מרכזי, תיקון מערכות מיזוג אינוורטר ומולטי אינוורטר ואחרים, מערכות VRF ועוד. בנוסף, מור, הוא טכנאי מוסמך של חברת אלקטרה מיזוג אוויר, טכנאי מוסמך לתיקון מזגני תדיראן וגם קבלן מיזוג אוויר מורשה משרד הביטחון. ככזה, יוכל אבי לפתור כל תקלה במזגן שלכם, החל ממזגן לא מקרר, דרך נזילה מהמזגן וכלה בחלקים שהתקלקלו ודורשים החלפה.
  • בגלל היושרה - בחברת אולימפוס מבצעים את העבודה במקצועיות ובמחירים הוגנים. הרבה פעמים ינסה הטכנאי לפתור את התקלה בטלפון על מנת לחסוך לכם כסף, ותמיד עושה מאמצים להגיע תוך שעה (!!) מרגע הקריאה. לא סתם אבי יצא צדיק כלפי עשרות לקוחות באזור פתח תקווה, ולא סתם רבים מהם חוזרים ונעזרים בו כל אימת שהמזגן צריך טיפול.
  • בגלל ההמלצות – טכנאי מזגנים מומלץ הוא כזה שיש עליו המלצות טובות ואמיתיות. אם תפתחו את האתר או את עמוד הפייסבוק של אולימפוס תוכלו למצוא שם הרבה מאוד המלצות, כולן אמיתיות.
1 צפייה בגלריה
אולימפוס
אולימפוס
אולימפוס
(צילום: אברהם מור)
כך למשל כותב ראובן עידון מאזור המרכז: "הגיע בזמן פתר את התקלה ועל הדרך פתר עוד תקלה שהייתה לי שקשורה למזגן ללא ספק האיש מקצועי. שירות אדיב, מקצועי לחלוטין ואין ספק שהמחיר היה מאוד הוגן.ממליץ בענק!!!"; רועי כותב: "חברה מצויינת. הזמנתי אותם בעקבות תקלה במזגן מיני מרכזי של אלקטרה. מרגע השיחה עם נציג השירות אשר ניסה לעזור לי טלפונית, ועד התיאום במועד שהיה נוח לי. הגיע טכנאי בשם אברהם מור. פתר לי בעיה שלא הצליחו מספר טכנאים לפניו. המחיר היה הוגן. ועופר מגזניק כותב: "שירות מעולה, זמין ויעיל. התקשרתי ביום ו' ב- 10:00, אברהם הגיע ב12:00 ורבע שעה אחרי כן המזגן כבר עבד והכל ברוח טובה ובסבלנות. ממליץ בחום - ממש שירות חו"ל!" אם גם אתם רוצים שירות כזה – צרו קשר עם אבי עוד היום.
כמה עולה ביקור של טכנאי מזגנים? עלות הגעה של טכנאי מזגנים מומלץ בפתח תקווה משתנה על פי סוג הבעיה ודחיפות ההגעה. כמובן שאם הבעיה אינה סובלת דיחוי ומחייבת הגעה גם בשעות שאינן שעות הפעילות הרגילות, או שמדובר בתקלה מורכבת המחייבת פתרון בעלויות גבוהות – העלות הכוללת תהיה גבוהה יותר. למרות זאת, כשאתם מזמינים לא סתם טכנאי מזגנים מומלץ בפתח תקווה אלא את אברהם מאולימפוס – גם העלות הגבוהה ביותר תהיה הוגנת ושווה לכל כיס. עלות ביקור בסיסית הינה 250 ₪.
תהליך התיקון והשירות למזגן אולימפוס, טכנאי מזגנים בפתח תקווה וקבלן מיזוג של משרד הביטחון, יגיע אליכם, יאבחן בצורה מקצועית את מהות הבעיה ויציע את הפתרונות האפשריים. כל עבודה תתבצע תוך שימוש בחלקי חילוף מקוריים ו/או חליפיים איכותיים, תוך מתן הסבר מפורט ללקוח לגבי אופי הבעיה ומהות התיקון. בסיום העבודה תקבלו אחריות מלאה גם על החלפים וגם על העבודה, כך שבמידה שתתעורר בעיה – תדעו שלא רק שיש לכם אל מי לפנות – אלא גם ממי לקבל תשובה. לסיכום – אם אתם מחפשים טכנאי מזגנים מומלץ בפתח תקווה שהוא מומחה בתחום של התקנה ושל תיקון מזגנים מכל הסוגים – אתם בדיוק במקום הנכון. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר טלפוני, וואסאפ, או דרך האתר בכתובת https://www.mizugavir.com, לעדכן אותנו בפרטי הבעיה ואברהם כבר ידאג לכל השאר.
פורסם לראשונה: 13:00, 06.03.22