הדברים החלו להירשם על הקיר במשך לא מעט שנים, אך רק מי שהיה חכם דיו לפקוח עיניים ולהסתכל למרחקים ידע, זה רק עניין של זמן עד שהעיר פתח תקווה תתפתח להיות אימפריה לכל דבר. כיום פ"ת העיר החמישית בישראל במספר התושבים – 256 אלף, ובשנים הקרובות המספרים הללו יטפסו כמו גם מחירי הנדל"ן.
כשמדברים על נדל"ן צומח בישראל תהיו בטוחים שנמצא את השמות של מנור וכפיר גינדי ליד. השניים מיזמי גינדי TLV, הם גם הבעלים של חברת איי גינדי המתמחה בפיתוח, שיווק וניהול של פרויקטים למסחר ולמגורים, קניונים, מרכזים מסחריים, מגדלי יוקרה ושכונות מגורים בכל רחבי ישראל.

1 צפייה בגלריה
מנור וכפיר גינדי
מנור וכפיר גינדי
מנור וכפיר גינדי
(צילום: אושר בן שטרית)

למדנו כי עבור פרויקטים של התחדשות עירונית ופינוי בינוי בפתח תקווה ובמקומות אחרים ברחבי הארץ, איי גינדי הקימו גוף חדש בדמות מנהלת להתחדשות עירונית אשר מלווה ומייצגת את הדיירים עצמם, על כך מנור גינדי מסביר: "הפוטנציאל של פרויקטים להתחדשות עירונית ופינוי בינוי הוא עצום, אך לצערנו לאורך השנים ראינו כיצד פרויקטים כאלה ואחרים לא יצאו לפועל, התבטלו או שהתוצאה הסופית לא תאמה את ההבטחה המקורית בגלל סחבת מיותרת והתנהלות חובבנית של רבים מהמעורבים בפרויקט: דיירים, עורכי דין מייצגים, החברה היזמית ומי שהיו אחראים על הבנייה בפועל. לכן בחרנו להתערב ולשנות את פני התמונה העגומה, והקמנו מנהלת להתחדשות עירונית שעושה הפוך לגמרי מההתנהלות הקלוקלת של שחקנים אחרים בתחום. הפעם אנו לא עושים זאת כחברה יזמית אלא למעשה אנחנו לוקחים צעד פעיל לצד הדיירים ומשמשים להם כשחקני חיזוק לכל דבר. לשם כך יצרנו תוכנית מסודרת שמבטיחה כי הדיירים ידעו כיצד לפעול נכון כך שההליך של התחדשות עירונית או פינוי בינוי יתבצע על הצד הטוב ביותר".
הכניסה של איי גינדי לפעילות בעיר פתח תקווה היא בשורה אדירה עבור קברניטי העיר ותושביה. מאחר ופ"ת היא אחת מהערים המובילות בתחום ההתחדשות העירונית בישראל, היא משלבת בתוכה מגוון רחב של פרויקטים שמטרתם לשפר את איכות החיים, לחדש ולהרחיב את המבנה העירוני ולעודד צמיחה דמוגרפית וכלכלית, לכן טוב שחברה עם בעלים מנוסים כמו כפיר ומנור גינדי נמצאת בסביבה ועוזרת לקדם ולהוציא לפועל את כל אלו.
נכון להיום חברת איי גינדי מעורבת ומלווה דיירים במקביל במספר תוכניות פינוי-בינוי בכל רחבי העיר. בין היתר במתחם שלום צלח, כצנלסון ועוד, ותוכנית חדשה שעתידה להחליף את תמ"א 38 - התחדשות עירונית בה זכויות הבנייה ואופי הבניין החדש נקבעים על-פי מיקום המבנה המיועד להתחדשות.
על השינוי החיובי שמצליחה לעשות תוכנית הליווי היצירתית של המנהלת להתחדשות עירונית מטעם איי גינדי, כפיר גינדי מספר:
"התוכנית בנויה מחמישה אבני דרך:
1. מינוי נציגות דיירים- כיוון שלא ניתן להתנהל מול עשרות דיירים במקביל, אנו עוזרים למנות נציגות של דיירים (בד"כ 3 נציגי דיירים). תפקיד הנציגות הינה לקדם את התהליכים הנדרשים לצורך הוצאתו לפועל של הפרויקט.
חשוב לציין שעל ההסכם מול היזם, חותמים בסופו של דבר כל הדיירים.
2. מינוי איי גינדי - הנציגות חותמת ומסמיכה את אותנו כך שנוכל לקדם את התהליכים הרבים והסבוכים. זה אומר לייעץ ולהוציא לפועל את מכרז היזמים לבחירת היזם אשר יבצע את הפרויקט. גם כאן חשוב לציין כי ההחלטה על בחירת היזם הינה של הדיירים בלבד.
3. בחירת עו"ד אשר ילווה את הדיירים מטעמם - בכנס אנחנו מציגים מספר חלופות של משרדי עוֿ"ד מומחים ומובילים בתחום ההתחדשות העירונית אשר יתחרו על הדיירים על הזכות לייצג אותם בפרויקט ולשמור על האינטרסים שלהם.
הבחירה - גם כאן הינה של הדיירים מול איזה משרד להתקשר. התהליך מתבצע בשקיפות מלאה מול נציגות הדיירים.
4. גיבוש ההסכם המשפטי וההתקשרות עליה יחתמו הדיירים והיזם אשר ייבחר על ידם. כחלק ממסמכי ההליך התחרותי, יסוכמו תמורות המינימום לרבות המפרט המינימלי אותם יקבלו הדיירים.
5. ההליך התחרותי הוא סוג של מכרז. עצם קיום הליך תחרותי עם ריבוי הצעות מצד היזמים המבטיח תמורה מקסימלית לדיירים, תוך הגנה אופטימלית ומתן ביטחון מרבי לקיום ההסכם ע"י היזם הנבחר. בתום ההליך ייבחרו הדיירים את היזם איתו יתקשרו בהסכם הסופי".
על הניסיון העצום והרזומה המצליח של כפיר ומנור גינדי בתחום הנדל"ן אין עוררין. על היעילות של תוכנית הפעולה שהם יצרו בדמות מנהלת להתחדשות עירונית מטעם איי גינדי, יכולים להעיד אלפי דיירים שנהנו מהליווי הצמוד של החברה בפרויקטים להתחדשות עירונית ופינוי בינוי בפתח תקווה ובמוקדים נוספים ברחבי הארץ.
התוצאה הסופית היא הליך יעיל שמזרז את התהליכים ומבטיח כי הדיירים שבוחרים להיעזר באיי גינדי משדרגים את חייהם ומרוויחים הרבה יותר מאחרים.
רוצים להיות בצד המנצח בפרויקט התחדשות עירונית? חייגו עכשיו: 058-402-0000
מעבר לאתר איי גינדי



מוגש מטעם: iGindi