פרוייקט פארק בבלי בתל אביב נותן את המענה למי שמחפש איכות חיים בבניין מגורים שנמצא קרוב למרכז, אבל גם נותן תחושה נעימה ונוחה כפרית וקהילתית. ייתכן שאת כל התכונות האלה תוכלו למצוא בדירות של פרויקט פארק בבלי.
אבל מה צריך לדעת על הפרויקט הזה? מדובר על מגדל מגורים יוקרתי שנבנה בשכונה מעולה בתל אביב, הלוא היא שכונת בבלי. התושבים שיכנסו בקיץ הקרוב לדירות ייהנו מדירות מקסימום ומהממות ביופיין שעוצבו על ידי אדריכלית שחזרה מניו יורק לאחר יותר מעשור והחליטה לעצב את פרויקט המגורים המעניין והמושך ביותר בישראל, זאת בשנים האחרונות.
1 צפייה בגלריה
פארק בבלי
פארק בבלי
פארק בבלי
(צילום: FREEPIK)
האדריכלית גל נאור - בתו של איש העסקים יצחק תשובה - החליטה לייצר 1000 יחידות דיור ולעצב אותן בדיוק כמו שחלמה ובהתאם לאורח החיים המודרני של היום שמעוניין במעט כפריות וחיי קהילה טובים ושקטים במרחב אורבאני. פרויקט בבלי כולל 1000 יחידות דיור שנמצאות בשישה מגדלי מגורים יוקרתיים כאשר השטח הכולל של הפרויקט הינו 100 דונמים שכוללים בתוכם גם חורש טבעי ומרכז מסחרי איכותי.
"תל אביב, ניו יורק" משום שהאדריכלית שעיצבה את הפרויקט התגוררה 16 שנים בניו יורק היא שאבה לא מעט השראה מהעיר הסואנת שגם כוללת בתוכה בתי יוקרה שהם מעין מובלעות מקסימות בתוך הרעש של העיר. האדריכלית מספרת שבישראל בניגוד לניו יורק ניתן לבצע שינויים ביחידות הדיור ביחס לרצון הלקוחות, כך שכל דייר יוכל להעביר מיקומים לפי צרכיו טעמו האישי כמו למשל חדר אמבטיה למקום שבו אמור להיות המטבח או לפתוח מרפסת בכיוון אחר. כדי שהשינויים לא יצרו תקלות במבנה, יש כמה אופציות לדירות כאשר הדיירים יכולים לבחור את הדירה שמתאימה לצרכים שלהם שכבר נבנתה מראש באופן אחר מדירות אחרות. לסיכום, איכות חיים בעיר תל אביב בהחלט אפשרית ופרויקט פארק בבלי מציע דירות מרהיבות, איכות חיים, נוחות וקרבה לכל מה שקורה בעיר. לכן רבים מחליטים לגור בפרויקט המגורים הספציפי הזה.