לאור הקשר המעגלי בין השניים אולי כדאי לדבר על שני הדברים יחדיו - עיבוי איבר המין ואין אונות. במאמר זה אנו מבקשים לדבר על שתי הבעיות המטרידות את הגברים. וגם לדבר על הגישות הטיפוליות החדשות באמצעות חומצה היאלורונית או הזרקות PRP לפין.
בעיית הגודל
נושא הגודל מטריד גברים רבים, ואף יכול להיות מקור לתסביכים של ממש. מצד אחד יש לנו את המחקרים המראים כי הגודל אינו משפיע על התפקוד המיני. אך מחקרים אלו בוחנים את הסוגיה רק מבחינת הפונקציה הביולוגית של יחסי המין. הם אינם מסתכלים על יחסי המין בקונטקסט הזוגי והתרבותי. אז אמנם איבר מין קטן יכול להשיג את מטרותיו הביולוגיות - אך בפועל יכול לפגוע בביטחון העצמי וביכולת של גברים לפתח קשר זוגי. יתכן כי הבעיה הוחמרה בעקבות חשיפה לתכנים פורנוגרפיים. אלו מטפחים אידאל גודל שאינו מאפיין את האדם הממוצע. אך בסופו של דבר העניין של גברים בהגדלת פין אינו שונה מנשים המעוניינות בהגדלת חזה או עיבוי השפתיים. גם לגברים מותר ליהנות מטיפולים אסתטיים המטפחים את הדימוי הגברי. קיימים טיפולים שונים להגדלת איבר המין, אך רבים מהם הם לא יותר מאשר עבודה בעיניים; כמו למשל תוספי תזונה מפוקפקים שאין להם שום ביסוס מדעי. ומנגד, ישנם הליכים כירורגיים שבהם אין ספק. אך אלו מתאימים עבור מצבים קיצוניים, ויש להם מורכבות ותופעות לוואי. כך שבשורה התחתונה, האדם המעוניין בעיבוי הפין ושיפור המראה נותר ללא פתרון. אך בעזרת הזרקות חומצה היאלורונית, המוסיפות נפח לאיבר המין ניתן להעניק פתרון המתאים גם לאדם הממוצע. הזרקות לפין יכולות לסייע בעיבוי איבר המין והוספת נפח למראה, וזאת ללא הליכים כירורגיים מסוכנים.

2 צפייה בגלריה
טיפול באין אונות
טיפול באין אונות
טיפול באין אונות
(צילום: pexels)

אין אונות
אין אונות היא בעיה שאינה קשורה לגודל איבר המין, לפחות לא באופן ישיר. זוהי בעיה תפקודית אשר יכולה להתבטא בצורות שונות כמו הקושי להגיע לזקפה, או הקושי להחזיק זקפה לאורך זמן. דברים אלו משפיעים על איכות יחסי המין, פוגעים בביטחון העצמי של הגבר ומשפיעים לרעה על מערכות היחסים. וניתן להוסיף לרשימה גם שפיכה מוקדמת, אשר גורמת לאותה הפגיעה באיכות החיים. הסיבות לאין אונות יכולות להיות שונות. לעתים הן נובעות כתוצאה ממצבים רפואיים הדורשים טיפול, טיפולים תרופתיים, בעיות הורמונליות ועוד. אך גם הגורם הנפשי הוא אחת הבעיות המרכזיות לאין אונות ובעיות בתפקוד המיני. הגורם הנפשי הוא עניין מורכב, וגם להפרעות אלו עשויות להיות סיבות שונות. אלו יכולות להיות טראומות מהעבר, אך גם בעיות של דימוי עצמי נמוך וחרדת ביצועים עלולות בסופו של דבר להשפיע על התפקוד המיני ולגרום לבעיות של אימפוטנציה ושפיכה מוקדמת.
הקשר בין גודל הפין לבין בעיית האין אונות
מבחינה רפואית ככל הנראה אין קשר של ממש בין גודל איבר המין לבין התפקוד שלו. אך הקשר קיים במישור הנפשי. גברים הסובלים מבעיות של דימוי עצמי נמוך בגלל גודל איבר המין, צפויים גם לסבול מבעיות בתפקוד המיני. כל סיטואציה מינית עשויה להעמיד אותם בפני מבוכה וחרדות, לעתים בצורה בלתי מודעת. ובאופן טבעי אלו ישפיעו גם על הביצועים המיניים. הזרקות לפין, כמו הזרקות חומצה היאלורונית או הזרקות PRP יכולות לסייע להתמודדות עם הבעיה. ההזרקות יכולות לתת מענה גם לבעיות הדימוי העצמי, והשפעתו הנפשית. וגם לתת מענה של ממש לבעיות הקשורות לתפקוד המיני.
טיפול באין אונות ועיבוי פין
לאחר שהבנו את הקשר בין טיפול באין אונות ועיבוי פין, בואו נדבר על השיטות הקיימות וכיצד הן יכולות לעזור.
עיבוי פין באמצעות חומצה היאלורונית
הזרקות חומצה היאלורונית משמשות היום לצורך טיפולי הגדלה ועיבוי פין. שיטה זו מאפשרת תוספת משמעותית לעובי איבר המין והנפח הכללי, וזאת תוך כדי שימוש בהליך מהיר ובטוח שאינו משאיר צלקות או תופעות לוואי. חומצה היאלורונית היא חומר הקיים באופן טבעי בגוף האדם, ולכן השימוש בחומצה היאלורונית נחשב לבטוח ובדרך כלל אינו גורם לתופעות לוואי. לחומצה היאלורונית תכונות חשובות ההופכת אותה לאידאלית לצורך הזרקות להגדלת הפין. התכונה המרכזית היא היכולת של החומצה לספוח נוזלים עד פי 1000 ממשקלה. זוהי התכונה ההופכת אותה לאידאלית לצורך מילוי נפחים ועיבוי. היא מחזיקה מעמד חודשים רבים ונותן לכם פתרון ארוך טווח, אך יחד עם זאת אינו מוגדר כפתרון בלתי הפיך. וזהו יתרון משמעותי. באמצעות טיפול מהיר ניתן להעניק לאיבר המין תוספת נפח של כ 2-3 ס“מ. באופן דומה למילוי שפתיים או כל הליך אסתטי אחר, ניתן לשפר את הדימוי העצמי וליהנות מתחושה טובה. חיזוק הדימוי העצמי מסייע לחיזוק הביטחון המיני ויש לו השפעה חיובית על בעיות בתפקוד המיני. אך זה לא הכל! גברים אשר עברו הזרקות חומצה היאלורונית לפין מדווחים על ”אפקט השהייה“ המסייע להם להתמודד עם שפיכה מוקדמת.

2 צפייה בגלריה
טיפול באין אונות
טיפול באין אונות
טיפול באין אונות
(צילום: pexels)

טיפול לאין אונות באמצעות הזרקות PRP
מלבד בעיות הקשורות לדימוי העצמי, גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות בעצמה זו או אחרת. וכפי שאמרנו, תמיד קיים קשר מעגלי בין הבעיות לבין הדימוי העצמי - דימוי עצמי מביא לאין אונות, ובעיות אין אונות פוגעות בדימוי העצמי והביטחון. ישנם גורמים שונים לבעיית האין אונות, וישנם גם טיפולים שונים. חלקם עשויים להיות מרחיקי לכת, ומביאים איתם גם תופעות לוואי. לכל סוג של טיפול ישנם יתרונות וגם חסרונות.
כיום רבים מנסים להתמודד עם הבעיה באמצעות הזרקות PRP לפין. פתרון טבעי אשר יכול להביא לשיפור משמעותי והשפעה לטווח ארוך. פתרון זה משחרר את הגברים מתלות בכל מיני תרופות אותן יש ליטול בטרם קיום יחסי המין. כך שבשורה התחתונה הזרקות PRP לפין יכולות להחזיק לכם את החופש ואת איכות החיים. טיפולי PRP לאין אונות מבוססים על הזרקת טסיות דם מועשרות בגורמי גדילה טבעיים. שיטה זו מוכרת ומוכחת מבחינה מדעית, ונעשה בה שימוש במגוון הליכים רפואיים. השיטה מבוססת על פעולתן הטבעית של טסיות הדם, פעילות המשחררת גורמי גדילה לצורך עידוד רקמות פצועות. טסיות הדם מפרישות את אותם גורמי גדילה בכל מצב של פציעה בגוף. ובכך מעודדות את התחדשות הרקמות וההחלמה. באמצעות טיפולי PRP אנו יכולים לזקק את גורמי הגדילה מתוך דמו של המטופל, ולהזריקם באזור בו אנו רוצים לעודד התחדשות רקמות. הזרקות PRP לפין מחדירות לאזור גורמי גדילה המעוררים תהליכי התחדשות רקמות. ובכך הם יכולים לתקן רקמות בעייתיות הפוגעות בתפקוד המיני, ולהחליפן ברקמות חדשות.
טיפול באין אונות ועיבוי פין במרפאת PRP CLINIC
כיום ישנן שיטות מתקדמות המאפשרות לגברים לשפר את המראה והגודל של איבר המין. שיטות שאינן דורשות הליכים כירורגיים מסובכים ובעלי תופעות לוואי. השילוב של טיפולי חומצה היאלורונית לעיבוי הפין, יחדיו עם הזרקות PRP לפין, מאפשר לענות גם על הצרכים האסתטיים, וגם לסייע בבעיות בתפקוד המיני. במרפאת PRPclinic ניתן לבצע מבחר טיפולים אסתטיים הכוללים הזרקות PRP לשיער, טיפולי פנים ועוד.
מעוניינים בפרטים נוספים ? תמיד נשמח לעזור, לשיחת יעוץ ללא עלות: 058-4664664

מוגש מטעם: מרפאת prpclinic