נתחיל עם העובדות שישאירו אתכם עם פה פעור:
1. מועדון לקוחות הוא הדרך היעילה ביותר לשימור לקוחות - שימור לקוח קיים עולה פי חמש פחות (!) מאשר גיוס לקוח חדש. נעזור לכם לחשב – אם השקעתם 100 ש"ח בגיוס לקוח חדש, לשמר אותו יעלה לכם רק 20. ואם לא שימרתם אותו, אז להשיג חדש שוב יעלה לכם פי חמש. לא חבל? מועדון הלקוחות שלכם הוא חיסכון מתמשך שעובד עם כל לקוח!
2. דאטה הוא המלך – פעם אמרו ש"תוכן הוא המלך", אבל האמת היא שכיום המוצר היקר ביותר הוא דאטה (מידע), אשר נאסף ומצטבר, מנותח ומוביל למסקנות אותן יש ליישם, וחוזר חלילה. מועדון לקוחות הוא גם יצרן דאטה וגם ממנף דאטה מספר אחד. הוא מאפשר לכם לראות איזה מהלכים עובדים לאורך זמן (כמו גם איזה נכשלים), ולחדד את מהלכי השיווק שלכם עוד ועוד, ללא הרף, כך שהלקוחות החדשים מקבלים שירות טוב יותר כל הזמן, והרווחים שלכם עולים בקלות אפילו ב-25%, לא מעט בשום קנה מידה!
3. לעולם לא לפספס הזדמנות למכירה בחגים – מערכות חכמות של מועדוני לקוחות מתקדמים מאפשרים לכם לייצר דיוור אוטומטי ומבצעים לכל השנה מראש, ולא לפספס אף פעם אירוע. ראש השנה, חנוכה, פסח, יום העצמאות, החורף, הקיץ, מכירות סוף שנה, כל אלו מחושבים מראש, כאשר התוכן משתפר מאירוע לאירוע לאחר איסוף הדאטה ואחוזי ההצלחה של הפניה ללקוח, כדי שבשנה הבאה באותו המועד תחוו עליה באחוזי ההצלחה, וככה שוב, שנה אחרי שנה, עם שיפור ושדרוג הולך ומתמיד
4. התאמה אישית ללקוח – עם מערכת לניהול לקוחות מבית ValueCard תוכלו לייצר מנגנונים חכמים שמטרגטים את הלקוחות שלכם באופן אישי לגמרי. לא רק התאמה כללית, כמו מגדר, מצב סוציו-אקונומי, מיקום גיאוגרפי ואפילו ימי הולדת, אלא גם את רמת התגובה וההתעניינות של לקוח X לפניה מסוג מסוים לעומת פניה מסוג אחר, עד להגעה להתאמה אישית של מסרים שמובילים כל לקוח לקנות.
5. אוטומציה – כל זה מתחיל בעבודה רבה, השקעה של משאבים, איסוף דאטה, ניתוח הדאטה, יישום התובנות, וחוזר חלילה. אבל מהר למדי אתם מגיעים למצב בו הרוב עובר אוטומציה, וכל הטוב הזה קורה כמעט מעצמו, מה שאומר ירידה הדרגתית בהוצאות שלכם, ועלייה מתמדת ברווחים שלכם, מהכלי המושלם ביותר לעסק.
מוגש מטעם: home.valuecard