כל הפתרונות לבית במקום אחד
בפטיש ומסמר תמצאו את כל מה שאתם צריכים לשדרוג ותחזוקת הבית: חומרי בניין, מוצרי חשמל ביתיים ומוצרי חשמל למטבח, צבעים, ריהוט לבית ולגן ועוד. החנות הענקית, המתפרשת על פני 400 מ”ר בלב העיר פתח תקווה, מציעה מגוון רחב של מוצרים באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים. יוסי כהן, תושב פתח תקווה, מספר: "כשעברנו לבית חדש בפתח תקווה, היינו צריכים מקום אחד שבו נוכל למצוא הכל לשיפוץ הבית. בפטיש ומסמר מצאתי דלתות אקורדיון לבית ועוד מוצרים שהייתי צריך. הצוות היה מדהים, עזר לי לבחור את המוצרים המתאימים וייעץ לי בכל שלב. אין ספק שאחזור לכאן בכל פעם שאצטרך משהו לבית."

1 צפייה בגלריה
פטיש ומסמר
פטיש ומסמר
פטיש ומסמר
(צילום: פטיש ומסמר)

צוות מומחים לרשותכם
הצוות של פטיש ומסמר מורכב ממומחים ותיקים בתעשייה ובעלי מקצוע עם ניסיון עשיר. הם ישמחו להעניק לכם ייעוץ מקצועי ומדויק בכל תחום ולספק פתרונות לכל אתגר במסירות ובמקצועיות שאין שנייה לה. הצוות מבטיח שכל פרויקט תחזוקה ושיפוץ יהפוך להצלחה. שרית לוי, אם עסוקה מפתח תקווה, משתפת: "בפטיש ומסמר מצאתי מקום אחד שמרכז את כל מה שאני צריכה – ממוצרי ניקוי ועד למוצרי חשמל קטנים. השירות האישי והמסור שהם נותנים הוא פשוט נהדר. ואני אוהבת שהמחירים שלהם תחרותיים מאוד."
שירות לקוחות אישי ומסור
בפטיש ומסמר מקפידים על יחס אישי ומסור לכל לקוח. כל תושב פתח תקווה שמבקר בחנות, יקבל ייעוץ וליווי אישי, תוך דגש על מתן מענה לכל שאלה ובקשה. צוות השירות בחנות, מוודא שאתם מקבלים את השירות הטוב ביותר ושתחזרו הביתה מרוצים.
מוצרים איכותיים במחירים משתלמים
בחנות של פטיש ומסמר תמצאו את המוצרים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים, כך שתוכלו לשדרג ולתחזק את הבית מבלי להכביד על התקציב.
קנייה נוחה עם משלוח עד הבית
אתר האינטרנט של פטיש ומסמר הושק בשנת 2012 כדי לאפשר לכם להזמין את כל מה שאתם צריכים בנוחות מכל מקום בארץ. עם משלוח מהיר ישירות לפתח הדלת שלכם, תוכלו ליהנות מהמוצרים מבלי לצאת מהבית. דוד אברמוב, תושב פתח תקווה, אומר: "אני לא יכול להגיע לחנות בגלל לוח זמנים צפוף. לכן, האתר של פטיש ומסמר הוא פתרון מושלם עבורי. אני מזמין הכל דרך האינטרנט ומקבל את המשלוח במהירות לפתח הדלת שלי. זה נוח, פשוט וקל, ואני יודע שאני מקבל מוצרים איכותיים ושירות מצוין."
חוויית קנייה נעימה ומזמינה
בפטיש ומסמר מאמינים שהקנייה היא חלק מהחוויה. החנות מציעה אווירה נעימה ומזמינה, עם צוות ידידותי ומקצועי שתמיד שמח לעזור. כל ביקור של לקוח הופך לחוויה מהנה ומספקת.

דרכי הגעה ויצירת קשר עם "פטיש ומסמר"
לפרטים נוספים והזמנות בקרו באתר של פטיש ומסמר .
צוות פטיש ומסמר ישמח שתבקרו בחנות ברחוב סלור 23, פתח תקווה. החנות מציעה חניון ענק בתחילת הרחוב, כך שתמיד תוכלו למצוא מקום חנייה בקלות ובנוחות.
בנוסף, תוכלו ליצור קשר בדרכים הבאות:
• טלפון: 055-9910110

מוגש מטעם פשיט מסמר
פורסם לראשונה: 15:19, 01.07.24