אם בעבר היה נהוג ריהוט גן קלאסי, הכולל שולחן וכיסאות ישיבה הדור הצעיר מחפש עיצוב אחר במאמר זה תכירו את הלהיט החדש של הגינה שלכם שיהפוך את הגינה לצבעונית ואת הישיבה לנוחה יותר. פופים הם הלהיטים החדשים שכבשו כל חלקה טובה בגינות ישראל.
פופים להיות או להיות: פופים הפכה כבר מזמן לנחלת הכלל, אז אם בעבר פוף היה שק עשוי מבד שאינו נוח, שכן נכנסו לעין הסערה מעצבי הפופים, חל שינוי גדול בעניין. השק הוא לא סתם שק ממולא בחומר זול, ואינו נח לישיבה, השק מעוצב בצורה הטובה ביותר עד שרבים אינם מעוניינים לקום מהפוף, והוא נחשב לפינוק האולטימטיבי.
1 צפייה בגלריה
סביונית לבית ולגן
סביונית לבית ולגן
סביונית לבית ולגן
(צילום: סביונית לבית ולגן)
אז מה אתם מעדיפים כיסא או פוף לגינה? אם בעבר הריהוט היה כיסאות וספסלים מיוחדים לגינה הן בעיצוב, והן בחומרים החזקים המתאימים לתנאי חוץ, ובשל השינוי הרב שחל בעולם הפופים, אז הפכו ליוקרתיים ומעוצבים. רבים מוותרים על רכישת סט לגינה איכותי ויקר, ומעדיפים לרכוש מספר פופים בגדלים שונים, ולמקם אותם ברחבי הגינה הפופים משרים אוירה קלילה יותר.
הכירו את הפופים של אתר סביונית: אם גם אתם רוצים לרכוש פופים מאתר סביונית להזמנה עד הבית, שלפופים האלו יש יתרונות המבדלים אותם ממוצרים אחרים באותו התחום:
מיוצרים בארץ: אם אתם מעדיפים לרכוש מוצרים תוצרת הארץ, כדאי לכם לדעת כי הפופים של סביונית מיוצרים בארץ במפעל מיוחד, וכל תהליך הייצור נעשה בארץ, שכמובן נשמרת האיכות הגבוהה והגימור הגבוה של המוצר.
מתאימים לשימוש בחוץ: הפופים עשויים מבד לייקרה נושם, המיועד לתנאי חוץ, וכן ניתן לנקות אותו בעזרת מטלית לחה, ועוד שלל דרכים. הפופים עשויים מבד דוחה כתמים, ודוחה מים, יחד עם זאת רצוי מאד לא להשאירו בגשם שוטף, וכן בנוסף בד חזק ועמיד לאורך זמן ניתן להניח אותם בכל מקום בגינה.
משווקים במחירים מפעל: מחירי הפופים הם זולים מפופים אחרים בשוק, משום שהם נמכרים במחירי המפעל.
צבעוניים: הפופים הם צבעוניים ויפים, וניתן לבחור מגוון רחב של צבעים המתאימים לגינה.
לסיכום: במאמר זה מדובר על הטרנד החדש לגינה פופים, שהם שק גדול, העשוי מבד לייקרה נמתח. היתרון של הפופים של סביונית נעוץ בעובדה כי הן עמידים לתנאי מזג האויר, בד איכותי שמחזיק שנים רבות, דוחי כתמים וקלים לניקוי, ונמכרים במחירי המפעל, לכן רבים רוכשים אותם ונהנים מגינה מעיצוב מיוחד ויפה במינו.