טרנד האופניים החשמליים צובר תאוצה ושוטף בסערה גם את פתח תקווה. ככל שהעיר גדלה ומתרחבת, וככל שקו הרקיע שלה מתמלא במנופים ובמגדלי מגורים, כך הביקוש לפתרון תחבורתי ירוק וזריז עולה בהתאמה. אופניים חשמליים בפתח תקווה הם ללא ספק התשובה המדויקת לשילוב שבין חיים בשכונות ירוקות וגישה מהירה למרכזי היי-טק ותעסוקה.
1 צפייה בגלריה
אופניים חשמליים. יח"צ
אופניים חשמליים. יח"צ
אופניים חשמליים. יח"צ
גם עיריית פתח תקווה הבינה את המסר, ובשנים האחרונות נסללו בעיר לא פחות מ-40 ק"מ של שבילי אופניים ייעודיים, חדישים, מוארים ובטיחותיים. עליהם מתניידים מדי בוקר (וערב) אלפי רוכבים חשמליים. בין השבילים השימושיים ביותר עבור אופניים חשמליים בפתח תקווה ניתן לציין למשל:
  • שביל אופניים מבית הספר עוזי חיטמן בשכונת נווה גן, שאמור להגיע עד לפארק נווה גן, לפארק הגדול ומשם לקניון.
  • שביל אופניים בציר אם המושבות שמחבר את השכונות אם המושבות ונווה גן עם קריית אריה, ומגיע למעשה עד לקניון איילון.
  • שביל אופניים משכונת עמישב באורך של כ-2.5 ק"מ.
  • שביל אופניים לאזור התעשייה סגולה בין רבניצקי לרב חופתא.
אופניים חשמליים בפתח תקווה קונים מחנויות מקומיות
עם העלייה בביקוש עבור אופניים חשמליות בפתח תקווה, עולה בהתאמה קצב פתיחת החנויות בעיר. חנויות האופניים הוותיקות אמצו את הטרנד החשמלי ומשווקות אופניים חשמליים בפתח תקווה לכל גיל ולכל מטרה. כך גם אנו רואים פתיחה מואצת של חנויות חדשות, וביניהן חנויות מותגים של יבואנים רשמיים, סניפי רשתות ועוד.
אין זה עניין של מה בכך. כשאתם מחפשים לקנות אופניים חשמליים בפתח תקווה, רצוי מאד שתבחרו לעשות זאת בחנות מקומית. כל רוכב חשמלי יודע שלאחר רכישת האופניים הוא עדיין נשאר לקוח של החנות. בין אם לטובת טיפול בבעיות ספציפיות - כמו פנצ'רים, חיזוק בלמים, שבר בצג, אובדן מפתח, החלפת סוויצ', שבר בשלדה וכדומה - ובין אם לשם התקנת אביזרים ורכישת ציוד (כסאות ילדים, פנסים, קסדות, מחזירי אור, מנעולים ועוד).
כאשר אתם באים לקבל את השירותים הנ"ל מהחנות בה קניתם את האופניים מלכתחילה, היחס אליכם הוא בהתאם. לא אחת, טיפולים קטנים ונקודתיים שאינם דורשים עבודה רבה (כמו חיזוק בלמים עם מפתח אלן, ללא החלפת רפידות), ייעשו בחיוך וללא עלות. אם תרצו לשדרג ולעשות לאופניים החשמליים טרייד אין, יהיה לכם קל יותר להתנהל מול החנות בה קניתם את הדגם הנוכחי. בין אם משום שסביר להניח שהיא עובדת עם הדגמים הללו (וכפועל יוצא מכך, הטרייד אין משתלם לכל הצדדים באופן מושלם), ובין אם לאור רצונה לשמר אתכם כלקוח חוזר.
איך בוחרים אופניים חשמליים?
הבחירה בדגם המתאים עבורכם איננה פשוטה. אופניים חשמליים משווקים בעלויות שונות, כאשר הדגמים לא יימכרו בפחות מ-2,000-2,500 שקלים (וזהו הרף התחתון בהחלט). אופניים חשמליים איכותיים ומומלצים ידרשו מכם כבר להיפרד מסכומים גבוהים יותר של 3,000-5,500 שקלים וצפונה מכך. זאת עוד מעבר להוצאות נוספות לשם קניית קסדות, שרשראות, תיקי אופניים וכדומה.
אולם מעבר לסוגיית המחיר, חשוב שתבדקו את האופניים מבחינת הפרמטרים השונים שלהם. עמדו על המפרט, צאו לנסיעת מבחן, ונתחו היטב את הצרכים שלכם.
שאלו את עצמכם - מהו המרחק הממוצע אותו אתם מתכננים לגמוע ברמה החודשית, האם אתם זקוקים לאופניים שיכולות לשאת משקל רב, האם בכוונתכם להתקין על האופניים מושב לילדים, האם אתם זקוקים לשלדה נמוכה או גבוהה במיוחד וכדומה. לשמחתכם, לא תתקשו למצוא אופניים חשמליים בפתח תקווה שיספקו לכם את המענה המושלם.
לפני סיום נדגיש פעם נוספת – ככל שהזמן עובר, יש יותר ויותר רוכבי אופניים חשמליות בפתח תקווה. הקפידו על רכיבה בטוחה, סעו בזהירות, בשבילים ייעודיים, וצייתו לחוקי התנועה. תנו זכות קדימה להולכי רגל, אל תעקפו מימין, ובהעדר שביל אופניים סעו בצד הכביש באיטיות ובתשומת לב.