את ארגז החול אתם ממקמים בבית, במקום שיהיה מספיק נגיש עבור החתול. כך הוא נכנס ויוצא מהם בכל פעם שהוא צריך לעשות את צרכיו. זוהי הסיבה שבגללה אתם לא צריכים להוריד את החתול למטה כמו שמורידים את הכלב. נדגיש כי ארגז חול לחתולים מן הסתם לא יתאים גם עבור כלבים או כל חיית מחמד אחרת.
כל כמה זמן צריך לנקות את ארגז ? כמו שאתם דואגים לנקות את השירותים שלכם, כך תצטרכו לדאוג לנקות את ארגז החול של החתול. תזכרו כי החתול עושה בו את הצרכים שלו, ובשלב מסוים ישנה חובה לנקות אותו. אל תחכו שארגז החול יהיה מאוד מסריח או מגעיל, כי זה עלול לפגוע בכם וגם בחתול. ההמלצה היא לנקות את הארגז לפחות פעם אחת ביום, יש כאלה שמנקים אותו פעמיים ביום. ככל שתנקו את הארגז יותר, כך הוא יהיה יותר נקי עבור החתול שלכם. תמיד תחשבו מה טוב לחתול שלכם על מנת שהוא יוכל לעשות את צרכיו ללא כל בעיה.
1 צפייה בגלריה
PETBEST
PETBEST
PETBEST
(צילום: freepik)
היכן נכון למקם את הארגז? חשוב מאוד שתמקמו את הארגז במקום שיהיה מספיק נגיש עבור החתול שלכם. כמובן שלא תמקמו את הארגז במקום גבוה או במקום שעלול להיות מסוכן. אם החתול נמצא הרבה בחדר שינה מסוים, מוטב כי תמקמו אותו שם. תנסו לחפש אחר המיקום המושלם, גם אם זה ייקח לכם מעט זמן. בכל פעם תלמדו היכן החתול שלכם אוהב לשהות, ושם תמקמו את הארגז. בדיוק כמו שבוחרים סוגי חול חתולים, יש היצע רחב מאוד של אפשרויות. תמיד אתם צריכים לבצע את ההתאמות בהתאם לחתול שלכם. מה שנכון לחתולים אחרים לא בהכרח יתאים לחתול שלכם.
כמה חול צריך לשים בארגז? לאחר שבחנתם מספר סוגים של חול חתולים, הגיע הזמן שתשימו אותו בארגז. אחת מהשאלות השכיחות ביותר היא כמה חול צריך לשים בארגז. הרי לא תרצו לשים מעט מידי מצד אחד, אך גם לא הרבה מידי מצד שני. תמיד טוב לשאול את המוכר בחנות החיות כמה חול הוא ממליץ לכם לשים. ההמלצה באופן כללי היא לשים בארגז כשני שליש מגובה הארגז. כלומר הרוב המכריע של הארגז אמור להיות מלא בחול. כך החתול שלכם ירגיש מספיק בנוח לעשות את הצרכים שלו בתוכו. אם החתול לא עושה את הצרכים שלו בתוך הארגז, זה אמור להדליק לכם נורה אדומה. תוכלו גם לשלול כל מיני בעיות בריאותיות שעשויות לצוץ.
כמה עולה לרכוש ארגז חול לחתול? ארגז החול עצמו לא עולה יותר מידי כסף, מדובר על כמה מאות שקלים. תזכרו כי ארגז חול לחתול הם שירותים, ולכן שווה להשקיע קצת יותר. בנוסף לעלות של הארגז, יהיה עליכם לרכוש גם מספיק חול בכל פעם. סוגי חול חתולים קיימים בשפע, ולכל סוג של חול יהיה את העלות שלו. אל תחסכו באיכות של האוכל, הרי החול אמור להיות מספיק נעים לחתול לעשות בו את צרכיו. תוכלו לבחון מספר סוגים של ארגזים שונים עד אשר תעשו את הבחירה הנכונה. הכי חשוב שתרכשו את הארגז שהכי יתאים עבור החתול שלכם. הארגז צריך להיות מספיק גדול על מנת שהחתול ירגיש בו מספיק בנוח. תוכלו תמיד להתייעץ עם אנשי מקצוע שיסייעו לכם לעשות את הבחירה הנכונה.