כדי לעשות זאת בצורה הטובה ביותר כדאי מאוד לפנות לשירות של השכרת ציוד לאירועים, דרכו תוכלו להצטייד בכל מה שדרוש לאירוע שלכם. ריכזנו לפניכם מידע מועיל ושימושי, שלב אחרי שלב.
אופי האירוע והקהל
על מנת לדעת לאיזה ציוד וריהוט תזדקקו חשוב לבחור את הקונספט לאירוע. כך למשל האם מדובר באירוע שהוא יום עיון עם הרצאות בלבד? או האם האירוע גם כולל הגשה של מנות לשולחן? או שללא הגשה לשולחנות אלא בופה בלבד ושולחנות בר ופינות קפה? והאם האירוע מתקיים בחלל פתוח או סגור. אחרי שמגדירים את הקונספט הרבה יותר קל לדעת איזה ציוד אנחנו צריכים. וכמובן שחשוב גם להגדיר את הקהל שיגיע לאירוע. האם מדובר למשל במשפחות עם ילדים או שהאירוע מיועד בעיקרו לחבר'ה צעירים? האם צפויה להגיע קבוצת גילאים המשתייכת לגיל הזהב או לא?. ואחרי שיודעים את התשובות לשאלות הללו הרבה יותר קל לדעת איזה ציוד וריהוט דרוש.
בחירת הכיסאות והשולחנות באירועים
גם בהרבה מהמלונות בצפון שעברו שיפוצים כשיש אירוע במלון וחסר ציוד אפשר לומר שהשכרת כיסאות כמו גם השכרת שולחנות לאירוע היא זמינה ופשוטה דרך אספק אמין של השכרת ציוד לאירועים ותוכלו בצורה פשוטה מהקטלוג להזמין את הציוד הדרוש עבורכם. לאירוע של גיל הזהב רצוי להזמין כיסאות מרופדים ונוחים עם משענת, ושולחנות עגולים יציבים להגשת המנות לשולחנות. לאירוע המיועד לחבר'ה צעירים ניתן להזמין ציוד שכולל בעיקרו שולחנות וכיסאות בר, לצד פינות קפה ופופים.
1 צפייה בגלריה
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
בעלי מקצוע fixall
(צילום: pixabay)
העיצוב
הקונספט העיצובי של כל אירוע הוא חשוב מאוד, והוא נדבך משמעותי מהאירוע כולו. לעיצוב מודרני וקליל תוכלו להזמין כיסאות שקופים להשכרה. על הכיסאות השקופים תוכלו גם להלביש עיצוב נוסף במידה ותרצו, כמו למשל פרחים או בדים בטקסטורות שונות.
גם במלונות בתל אביב שעברו שירותי שיפוצים עם חומרי בניין יש לפעמים צורך במצננים כשמדובר בחצר או אירוע במקום פתוח. אמצעי מיזוג וצינון כמו למשל השכרת מצנן הם אלמנט חשוב בכל אירוע, בייחוד עבור אירועים אשר מתקיימים בקיץ – העונה המבוקשת לקיום אירועים.
שיש אירוע במקום פתוח מה חסר?
בדרך מקומות פתוחים לא תמיד מסודרים בשירותים, לכן יש הרבה חברות להשכרת ציוד שמספקות על ידי קשר עם חברות ביוב שירותי כימיים, חברות לשירותי ביוב וחברות ביובית יודעות לספק את המענה הנ"ל ולהשלים לחברת ההשכרת ציוד את מה שחסר לה. בעל האירוע לא מתערב בעניין זה ובדרך כלל משלם את התמחור הכולל לחברת ההשכרת ציוד.
האם קינוח הוא חלק מהאירוע?
ברור שלכן ויש גם חברות להשכרת ציוד שיודעות לספק מגשי פירות ועוד קינוחים נוספים לבעל האירוע. הטרנט שהיום הכי הולך כקינוח זה מגשי פירות כי זה מאוד בריא. הרבה חתונות שהאירוע שלהם בטבע מזמינים קינוחי מגשי פירות. חתונה בטבע היא כבר לא מושא לחלומות ניתן לראות כי רבים מחפשים לארגן חתונה שתהיה ייחודית במיוחד ושלא תישכח במהרה. חתונה בטבע בין הרים וגבעות או בכרמים שונים היא חתונה מיוחדת ניתן לבחור מקום מסודר וניתן לארגן חתונה לבד תוך תשומת לב לפרטים הקטנים ביותר. כך או כך אין זה משנה המיקום של האירוע אלא בוודאי שיותר משנה הכיבוד שיוחלק למשתתפים באירוע. מאמר זה יסביר לרבים מכם איך מגשי פירות מתאימים במיוחד ככיבוד או כקינוח לחתונה שמתקיימת בטבע.
כידוע פירות הם מגיעים מהטבע מהעצים הירוקים שגדלים שם. ניתן לשלב מגשי פירות המעוצבים בצרה יפה ממש כחלק מהטבע. ניתן לפרוש מחצלת בצבע חום ויפה ועליה להניח מגשי עץ יפה בצבע תואם שבתוכם יש פירות שונים המשתלבים בצבעם העז והיפה עם צבע העץ החד גוני כמו למשל ענבים סגולים, אוכמניות כחולות , ענבים ירוקים ועוד פירות שונים היכולים להפוך את הקינוח ליוצא דופן.
סידור מגש הפירות בחתונה מהטבע חייב להתבצע על ידי חברה ששמה דגש רב על פירות איכותיים וטריים ביותר. מפליא ביותר לראות ענבים בצבעם העז עם עלי הגפן הירוקים כאשר רואים את חתך המזמרה באשכול . כמן כן ניתן גם לפזר זיתים איכותיים ותמרים טעימים ובשרניים כל אלו יוסיפו נופך של טבע לחתונה.
מתבקש כי באירוע שבו חוגגים את חגיגת הטבע לא יגישו קינוחים בעלי חומרים משמרים וצבעי מאכל שלא טבעיים שכולם אומרים תעשייה עכשווית, אלא חשוב יהיה להגיש דווקא קינוח שכוו על טהרת הטבע והבריאות מגשי פירות מתאימים במיוחד לכך . ניתן לבחור מגשי פירות אישי לכל אורח ואורח בהם שמים דגש על בחירת פירות תואמים על מנת שהוויזואליות תהיה מיוחדת. ניתן גם להכניס לכל מרכז שולחן גם מגש פירות מעוצב בתוספת בלון הליום עם תאריך החתונה. כמו כן מגשי פירות יהפכו את החתונה כחלק מהטבע ממש בגלל שהפירות הם טעימים בריאים מתוקים ויפים ויכולים לתרום לאירוע.
המאמר בחסות אתר בעלי מקצוע fixall