ריח רע מהמזגן
פנים המזגן הוא סביבה אידיאלית לכמה וכמה סוגי מזיקים. השילוב של האפלוליות, החמימות והלחות הגבוהה מאוד גורמת לאוכלוסיות של חיידקים לשגשג וגם להיווצרות וירוסים והופעת פטריות. כל אלה עלולים לעבור אל חלל החדר כשמפעילים את המזגן, וזהו מקור הריח הרע שנוצר לפעמים כשהמזגן לא נקי.
חשוב להדגיש שהריח הרע הוא רק הסממן החיצוני של הבעיה האמיתית: סיכון גבוה למחלות שונות ובפרט כאלה הפוגעות בדרכי הנשימה עקב החשיפה לפטריות, לווירוסים ולחיידקים. ניקוי מזגנים מקצועי יפתור את הבעיה וכך תוכלו לנשום אוויר נקי באמת.

1 צפייה בגלריה
שלוש תקלות נפוצות של מזגנים
שלוש תקלות נפוצות של מזגנים
שלוש תקלות נפוצות של מזגנים
(צילום: FREEPIK)

קירור לא אפקטיבי
אם המזגן פועל ובכל זאת חם לכם, ייתכן שהסיבה היא לכלוכים שונים שהצטברו במזגן ומחבלים ביעילות שלו. מן הסתם עוד לפני שאתם מזמינים מנקה מזגנים מקצועי, כדאי לוודא שהמכשיר מכוון לטמפרטורה הרצויה מבחינתכם, ואם רק הפעלתם את המכשיר ייתכן שנדרשת סבלנות מסוימת (בעיקר בחללים גדולים) - אבל אם גם לאחר פרק זמן משמעותי עדיין אתם מזיעים, רצוי להזמין את שירות ניקוי המזגנים.
שירות זה כולל שטיפה יסודית של כל החלקים הפנימיים וסילוק כל לכלוך שהצטבר במכשיר. בדרך זו מובטחת יעילות מקסימלית למזגן, ואתם תוכלו לחזור וליהנות מקרירות נעימה גם כשבחוץ הטמפרטורות לא מפסיקות לעלות.
נזילה מהמזגן
נזילה מהמזגן היא מטרד מעצבן. הנזילה עלולה להיות בתוך הבית או אל השכנים, כשבכל מקרה מדובר באי נעימות ובתקלה שרצוי לפתור באופן מידי.
סיבה אפשרית אחת לנזילה היא פילטרים סתומים, ולכן כדאי לנקות אותם באופן קבוע, ועוד סיבה נפוצה היא סתימה בצינור הניקוז. שימו לב: ישנה גם נזילה שאינה תקלה אלא פשוט חלק מפעולת המזגן (מפני שגז קר שיוצא ממנו נתקל באוויר חם וגורם להתעבות של מים). כדי לדעת האם נדרשת פעולה כלשהי תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום.
תועלות נוספות של ניקוי המזגן
טיפול בתקלות מזגנים הקשורות ללכלוכים שונים מונע נזילות לא הכרחיות, שומר על הבריאות שלכם, מונע ריחות רעים, ובעיקר מבטיח תפקוד מיטבי של המכשיר החיוני. תועלת חשובה נוספת של שירות זה היא הארכת תוחלת החיים של המזגן, כך שההשקעה בניקיון מקצועי חוסכת לכם כסף. עוד תועלת היא חיסכון בצריכת החשמל, בזכות היעילות המרבית, וגם תועלת זו מתורגמת לחיסכון כספי.
הקיץ כבר כאן, הזמינו ניקוי מזגנים מחברת מזגן נקי: https://clean-mazgan.co.il

מוגש מטעם: מזגן מנקי