אז איך בוחרים ריהוט משרדי שיכול להתאים לנו, ומה חשוב לדעת לפני כן? על כך ועוד החלטנו להסביר לכם במהלך המאמר הבא שאתם עומדים לקרוא.
בחירת הריהוט המושלם - דגשים חשובים
כולנו יודעים עד כמה בחירת ריהוט משרדי זו אחת הבחירות החשובות ביותר שנעשה במהלך הקריירה שלנו. הנה כמה טיפים ודגשים חשובים שיוכלו לעזור לכם לבחור נכון ריהוט המותאם לסגנון העבודה שלכם:
• הבינו את הצרכים שלכם - על מנת להבין איזה ריהוט יכול להיות אידיאלי עבור סגנון העבודה שלנו, הרי שעלינו להבין קודם לכן מהם הצרכים שלנו בהתאם לאותו סגנון. כך לדוגמא, עבור עבודות משרדיות סטנדרטיות נוכל לבחור שולחן משרדי סטנדרטי. לעומת זאת, עבור מעצב גרפי נרצה לשים דגש על שולחן עבודה גדול ככל הניתן, עם משטח עבודה נקי שיהיה בו מספיק מקום עבור לוח או משטח סקיצות.
• בחירת מוצרים ארגונומיים - בחירת מוצרים ארגונומיים זו ללא כל ספק אחת הבחירות החכמות ביותר שנוכל לעשות. ריהוט ארגונומי כמו שולחן מתכוונן בגובה, כיסא ארגונומי נוח ואפילו ציוד משרדי ארגונומי כמו מקלדת ועכבר יכול לשפר את הפרודוקטיביות שלנו, ולאפשר לנו להרגיש בנוח לכל אורך שעות העבודה שלנו. כאשר אנחנו נמצאים בתנוחה נוחה לכל אורך יום העבודה, נוכל להיות הרבה יותר מרוכזים ואנרגטיים - מה שבסופו של דבר ישפיע בצורה חיובית על התפוקה שלנו.
• להתחשב בגודל החלל - תמיד נרצה לקחת בחשבון את גודל החלל בו אנו עובדים. לא נרצה לבחור ריהוט גדול מדי ביחס לחלל שמעמיס עליו ויוצר לנו תחושה של חדר עבודה צפוף, ומנגד - לא נרצה לבחור ריהוט קטן מדי כאשר יש לנו הרבה יותר שטח לעבוד איתו.

1 צפייה בגלריה
ריהוט משרדי
ריהוט משרדי
ריהוט משרדי
(צילום: FREEPIK)
איך בוחרים שולחן?
בחירת שולחן משרדי זו בחירה לא פשוטה בכלל, הרי קיימים היום סוגים רבים של שולחנות שונים מביניהם נוכל לבחור. הסוג הנפוץ ביותר הוא כמובן שולחן כתיבה, בעיקר עבור חדרי ישיבות או בכל חדר אחר בו השולחנות לא זזים לעיתים קרובות. בחדר בו נציב שולחן כזה ניתן להוסיף ריהוט שבעיקר יהפוך את האזור לפונקציונלי יותר כמו כונניות, כיסאות ארגונומיים וכדומה. לעומת זאת, אם מדובר במשרדים בהם יש צורך להחזיק מספר מחשבים - הרי שנעדיף לבחור שולחנות מחשב, בייחוד אם אנחנו צריכים להחזיק מספר מחשבים על אותו שולחן. לא מעט חברות וארגונים אף נוהגים להשתמש בשולחנות זכוכית עבור חדרי ישיבות או חדרים בהם יש מספר מחשבים.

מוגש מטעם: אורגד מגידו