חקירה פרטית על רקע חשדות לבגידה של בן/בת הזוג, מהווה את אחד מסוגי החקירות הנפוצות ביותר בענף החקירות הפרטיות. חקירה זו נפתחת במקרים בהם החשדות לבגידה מעידות על סבירות גבוהה לבגידה מצידו של בן/בת הזוג וזאת לאחר היוועצות מוקדמת עם חוקר פרטי מקצועי המתמחה בניהול הליכי חקירות פרטיות בנושא בגידות.
1 צפייה בגלריה
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
משרד חקירות ומודיעין עסקי - EMI
(צילום: PIXABAY)
מהם הסימנים היכולים להעיד על בגידה אפשרית של בן/בת הזוג? פתיחת חקירה פרטית בנושא בגידה של בן/בת הזוג, חייבת להיות מבוססת על סימנים מקדימים היכולים להעיד על בגידה אפשרית, כאשר ברשימת הסימנים מעוררי חשדות נכללים:
  • עיסוק אובססיבי בטלפון הנייד מצד בן/בת הזוג, תוך הסתרת פעולות השימוש במכשיר
  • היעדרויות תכופות מהבית ללא סיבה מיוחדת והתחמקות ממתן תשובות לשאלות כגון: היכן היית וכדומה
  • שינוי פתאומי בהתנהגות של בן/בת הזוג - מלווה לעיתים בחוסר תקשורת וניתוק רגשי
  • קבלת מידע על כך שבן/בת הזוג מנהל מערכת יחסים מקבילה
וסימנים נוספים המעוררים חשדות בדבר בגידה אפשרית של בן/בת הזוג. מתי פונים לשירותיו של חוקר פרטי מומלץ לבגידות? פנייה לשירותיו של חוקר פרטי העוסק ומתמחה בהליכי חקירה פרטית בנושא בגידות, מומלץ שתעשה על סמך מספר סימנים מעוררי חשד ולא על סמך תחושות בטן בלבד. יחד עם זאת, גם במקרים בהם האינטואיציה היא זו המובילה אתכם, החוקר הפרטי יתשאל אתכם בנושא וייתכן שיעלו סימנים מובהקים היכולים לעורר חשד לבגידה אפשרית של בן/בת הזוג.
חוקר פרטי - מחיר עלות שירות של חוקר פרטי הינה תלויה בפרמטרים שונים כגון: זמן החקירה, מוניטין המשרד החוקר, סוג החקירה וכו'. לחצו כאן לקבלת הצעת מחיר אודות חוקר פרטי
מהי מטרת החקירה? חקירה פרטית בנושא בגידה המנוהלת על ידי חוקר פרטי מקצועי בתחומו, נועדה לצרכי איסוף ראיות שונות באמצעותן ניתן לאשש או להפריך את החשדות לבגידה, כאשר לממצאי החקירה יכולות להיות השלכות הרות גורל בנוגע להמשך קיומה של מערכת היחסים בין בני הזוג. במקרים בהם נאספות ראיות המאששות את החשד לבגידה, עומדת בפני מזמין החקירה לקבל לידיו ממצאים היכולים לפעול לטובתו במסגרת הליך גירושין עתידי מבן/בת הזוג הבוגד.
כיצד בוחרים משרד חקירות לצורך ניהול חקירה פרטית בנושא בגידה? על מנת להבטיח לעצמכם הליך חקירה מקיף ומקצועי שבסיומו תוכלו לקבל ראיות וודאיות היכולות לאשש או להפריך את החשדות שלכם בדבר בגידה של בן/בת הזוג, מומלץ להתייחס לפרמטרים המקצועיים הבאים במסגרת הליך בחירת משרד החקירות: ניסיון מעשי ומקצועי בתחום החקירות הפרטיות בכלל ותחום חקירות בגידה בפרט, היקף שירותי החקירה המוצעים לכם במסגרת ניהול החקירה מתחילתה ועד סופה, וכמובן, התחייבות לשמירה על דיסקרטיות. חושדים שבן/בת הזוג בוגדים בכם? אצלנו ב-EMI, משרד חקירות פרטיות עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בענף, תוכלו להבטיח לעצמכם שירותי חקירה מתקדמים המבוססים על יכולות איסוף מודיעין, שיטות חקירה יעילות ויצירתיות וניסיון מוכח בתחום.