מה מייחד את סגנון הבוהו?
צבעים: פלטת הצבעים של הבוהו מאופיינת בגוונים חמים ועמוקים, כמו אדום, כתום, צהוב, ירוק וטורקיז. ניתן לשלב גם גוונים ניטרליים כמו לבן, בז' וחום, כדי ליצור איזון והרמוניה.
טקסטורות: טקסטורות עשירות הן מרכיב מרכזי בעיצוב בוהו. שילוב של כריות וכיסויי מיטה מבדים רכים כמו קטיפה, פרווה ופשתן, יחד עם שטיחים ארוגים, סלים מקש ותמונות בד, ייצור מראה שופע ומעניין.
חומרים טבעיים: עץ, במבוק, קש וראטן הם חומרים טבעיים אהובים בסגנון הבוהו. שימוש בריהוט ובפריטי נוי העשויים מחומרים אלו יוסיף לחמימות ולטבעיות של החדר.
אביזרים: אביזרים הם הדרך המושלמת להוסיף אישיות לחדר השינה שלכם בסגנון בוהו. תמונות, צמחים, נרות, פמוטים, מראות ותכשיטי קיר - כל אלו יכולים לתרום למראה ייחודי ומלא חיים.

1 צפייה בגלריה
חדר שינה בוהו
חדר שינה בוהו
חדר שינה בוהו
(צילום: FREEPIK)

טיפים לעיצוב חדר שינה בוהו
התחילו עם מיטה מעוצבת: המיטה היא הרהיט המרכזי בחדר השינה, ולכן חשוב לבחור מיטה שתהיה גם נוחה וגם אסתטית. מיטות בסגנון בוהו מגיעות במגוון רחב של עיצובים, החל ממיטות עץ קלאסיות ועד למיטות ראטן רומנטיות.
הוסיפו שולחן צד למיטה: שולחן צד למיטה הוא פריט פונקציונלי וחיוני, המאפשר לכם להניח עליו ספר, כוס מים או משקפיים. בחרו שולחן צד מעץ, במבוק או קש, שישתלב עם שאר הריהוט בחדר.
שחקו עם טקסטורות: שילוב של טקסטורות שונות יוסיף עניין ועומק לחדר השינה שלכם. השתמשו בכריות וכיסויי מיטה מבדים רכים, שטיחים ארוגים, וילונות תחרה וסלסלות קש.
הוסיפו צמחים: צמחים הם דרך נהדרת להכניס קצת טבע לחדר השינה ולשפר את איכות האוויר. בחרו צמחים שאינם דורשים הרבה אור שמש, כמו פוטוס, סנסיווריה או זנב חתול.
תנו דרור ליצירתיות שלכם: סגנון הבוהו מאופיין בחופש ביטוי וביצירתיות. אל תפחדו לשלב פריטים ייחודיים וצבעוניים, ולהפוך את חדר השינה שלכם למקום משקף את האישיות שלכם.

לסיכום, חדר שינה מעוצב בסגנון בוהו הוא פרויקט מהנה ומרגש, שמאפשר לכם ליצור מרחב ייחודי, משקף את האישיות שלכם ודרך מצוינת ליצור מרחב חם, מזמין וייחודי. שילוב של צבעים חמים, טקסטורות עשירות וחומרים טבעיים יעניק לכם תחושה של שלווה ורוגע, ויאפשר לכם ליהנות משינה איכותית ומרגיעה. אז למה אתם מחכים? התחילו לעצב עוד היום! חשוב לזכור שאין כללים קבועים בעיצוב בוהו. העיקר הוא שתרגישו בנוח ותיהנו מהחלל שיצרתם ושינה טובה.

מוגש מטעם: סטודיו 770
פורסם לראשונה: 15:50, 10.07.24